Hallo dames,
Ik had even een vraag. Ik heb voor mezelf de keuze gemaakt om straks Friso voeding te geven, maar waar begin ik mee?
Ik had zelf gedacht om maar meteen met Friso Comfort te beginnen, dan voorkom ik misschien darmkrampjes, spugen e.d. Maar later begon ik ook weer te twijfelen. Kan het eigenlijk wel, moet je niet eerst met Friso Standaard beginnen en zodra blijkt dat je kleine daadwerkelijk krampjes o.i.d. heeft dan pas overstappen naar Comfort?
Wie kan mij helpen???
Groetjes Angela
Ik zou voor de standaard gaan. Mijn zoontje moest even later overstappen naar de comfort ( had bloed bij de ontlasting omdat het zo hard was). Toen ik over ging, werd zijn ontlasting te dun en ben ik gaan mengen comfort met standaard en dat ging :thumbup:
De standaard is ook goedkoper.
Ik zou met de standaard beginnen.
Mocht je kindje straks toch comfort nodig hebben, dan zul je eerst moeten gaan mengen omdat je anders een kindje aan de race kan krijgen :sick:
ben het eens met de andere dames… begin gewoon met standaard… dan merk je snel genoeg of het juist is voor jouw kindje… je kunt dan altijd, in overleg met kraamzorg of cb overgaan op een andere variant…
Als ik me er even tegenaan mag bemoeien , ik zou kiezen voor hypoallergeen. Mocht je kind een koemelkallergie of -intolerantie hebben, dan wordt die niet opgewekt door de voeding. Geef je gewone voeding en je kind kan er niet tegen, moet je overschakelen op die dure anti-allergeen voeding, zoals pepti.
Bij kinderen die gevoelig zijn, kan een allergie zelfs weleens worden ‘uitgelokt’ door te vroege blootstelling aan een bepaalde allergene stof zoals koeienmelk.
Als het jou dus om het even is, zou ik voor de hypoallergene voeding kiezen.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben in ieder geval weer een stuk wijzer!
Groetjes Angela