waar balkje van wii

Hmm wij hebben een nieuwe tv en nieuw tv meubel gekocht. Mooi rustig en opgeruimd. Alle randapparatuur kunnen in het meubel, dus ook die wii. Maar… dat balkje waarmee je ontvangst hebt voor de spelletjes, dat moet dus bij de tv.



Wij hadden een tv met dikke kont, en ik vond het geen probleem dat balkje daarop te plakken, maar nu vind ik het wel een probleem om dat balkje zomaar op de nieuwe tv of kast te plakken.



Duss… waar hebben jullie dat ding geplakt? En kan je er voor mijn beeldvorming misschien een foto van laten zien?



Bedankt alvast.

Ik heb mijn wii momenteel niet meer aangesloten staan maar afhankelijk van waar je tv staat of hangt zou je het balkje eronder kunnen doen.



Heb nu Kinect en daar hebben ze een soort standaardje voor wat je op je tv klikt, zou dat er voor de Wii ook niet zijn?

hmm onder de tv kan niet, want er zit een soundbar onder, wat inhoud dat de tv in een soort lange box staat:



zie hier:







Dat balkje erop of ervoor plakken vind ik niet mooi, en op de tv is ook lelijk (bovendien denk ik dat dat te hoog wordt. De tv komt op een kastje van 60 cm hoog).

Is het een optie om dat balkje op een plankje te plakken en alleen te voorschijn te halen als je gaat gamen. Of zou zoiets niet werken?

gewoon los erop leggen als je hem gebruikt werkt prima :thumbup: .



Wij hadden de Wii meegenomen naar mijn ouders met oud&nieuw (de jongens hebben heerlijk gelachen, oma op de wii :mrgreen: ) en daar hadden we het balkje ook gewoon los op de tv gelegd.

Zolang het stabiel ligt zal de ontvangst prima zijn hoor.

gewoon los op de center speaker, maar alleen als de wii aangaat, want wij hebben een draadloze gekocht (nood want de katten hadden dat hele dunne draadje in no time doorgebeten) die je gewoon kan opbergen als de wii niet gebruikt wordt… :mrgreen:



Draadloze sensor balk heet het op google, of wireless sensor bar :wink:



wij hebben die van een winkel die coolblue heet en die een automatische uit-stand heeft/ de duurste daar (erg handig, want als je dat zelf vergeet wil het bij andere modellen nog al makkelijk batterijen vreten!)

wow, geweldig, dit is zo super van KoK. Ik wist niet eens dat er draadloze balkjes waren. SUPER!!



Dit is een hele goede oplossing.

graag gedaan hoor! :mrgreen: