waar bad(kamer) mee schoonmaken als je er in staat?

:mrgreen:

De schoonmaakster deed het altijd maar ik wil het zelf weer wat meer gaan doen.

En nu vraag ik me dus af waar je het beste het bad enz (wij douchen in bad) mee schoon kan maken als je er zelf ook onder komt te zitten.

Ik vind het namelijk het handigst om schoon te maken als je zelf ook in je nakie in bad staat en daarna lekker douchen :wink: .

Maarrr ik heb niet zo’n zin om in de antikal te gaan staan ofzo.

Tot nu toe hier dus schoonmaakazijn maar dat stinkt zo.

Iemand nog een suggestie?

Hoe doen jullie dat?

Ik heb badkamer reiniger van de Action. Zelf ben ik hier wel tevreden mee, kun je je spiegels en sanitair meedoen. Het stinkt niet in ieder geval :slight_smile:

gigi… Ik heb dus cif power huppeldepup en ik doe het zo: ik ga eerst douchen, dan zeep ik mijn haar in met wasverzachter (Gewoon cremespoeling hoor, maar mijn moeder noemde het vroeger altijd wasverzachter en ik nu ook nog! :lol: ) en terwijl dat lekker intrekt maak ik de douche en de cabine schoon, dan zet ik de kraan weer aan en spoel de boel incluis mijn haar lekker af. Met een ramentrekker langs de cabine en dan lekker droog maken!

En doe je dat dan elke dag?? (poehee…ik ben een viespeuk… :oops: :lol: 8) :mrgreen: )

Mijn man (ja echt :inlove: ) doet het altijd met ajax badkamergel. Gaat eerst zelf douchen, dan alles insmeren, in laten trekken en dan alles afspoelen. Ruikt lekker en het wordt mooi schoon :thumbup:



Groetjes,

Heleen

@Heleentje wrote:

Mijn man (ja echt :inlove: ) doet het altijd met ajax badkamergel. Gaat eerst zelf douchen, dan alles insmeren, in laten trekken en dan alles afspoelen. Ruikt lekker en het wordt mooi schoon :thumbup:



Groetjes,

Heleen




Hahaha dat doet de mijne nou ook he,en ook met die ajax badkamergel!

en soms doe ik het maar dan neem ik een sopje van ajax en soda.

nee joh, neit elke dag! twee keer in de week ofzo

Cif powercream voor de badkamer.Lekker spul.(zo’n spuitfles)

Als mijn man de badkamer doet,doet ie het netjes met gewone cif en schuurspons en dan alles afspoelen,dus doe ik het op de makkelijke manier. :inlove:

ik gebruik altijd bleu wonder badkamer reiniger (is niet blauw maar roze)



maar dat doe ik niet als ik zelf onder de douche sta. Ik heb een spuitfles met dat spul al gemengt met water. Spuit het bad enz in en laat het ff inweken, daarna natte doek erover om te poetsen en schoonspoelen, alle kalk enz weg :mrgreen:

@Heleentje wrote:

Mijn man (ja echt :inlove: ) doet het altijd met ajax badkamergel. Gaat eerst zelf douchen, dan alles insmeren, in laten trekken en dan alles afspoelen. Ruikt lekker en het wordt mooi schoon :thumbup:



Groetjes,

Heleen




waar heb jij zo’n man gevonden :shock: :lol:



die van mij moet ik echt achter zijn kont aanzitten hoor :oops:

@Heleentje wrote:

Mijn man (ja echt :inlove: ) doet het altijd met ajax badkamergel. Gaat eerst zelf douchen, dan alles insmeren, in laten trekken en dan alles afspoelen. Ruikt lekker en het wordt mooi schoon :thumbup:



Groetjes,

Heleen




Mijn man doet het ook zo :inlove: met hetzelfde schoonmaakspulletje :thumbup:

Gewone groene zeep van driehoek?

Dat is volgens mij niet slecht voor je huid ofzo…

Groene zeep, gebruik ik ook…

nee joh, neit elke dag! twee keer in de week ofzo



:shifty: pfieuwww...

@GroeneVrouw wrote:

Gewone groene zeep van driehoek?

Dat is volgens mij niet slecht voor je huid ofzo…




JAAA dat vroeg ik me ook al af; daar dweil ik wel alles; ruikt ZOOOO lekker :drool: :smiley: .



Al die ajax/cif enz smeerseltjes lijken me nu niet zo lekker voor je eigen huid :think: .

Als ik de wc met van die glorixdoekjes doe heb je al geen handen meer; ik kan daar niet zo goed over hoor.



Maar zou groene zeep wel goed ontkalken?

Of moet ik het dan gewoon vaker doen :angel: ?

@ilsederooy wrote:

@Heleentje wrote:
Mijn man (ja echt :inlove: ) doet het altijd met ajax badkamergel. Gaat eerst zelf douchen, dan alles insmeren, in laten trekken en dan alles afspoelen. Ruikt lekker en het wordt mooi schoon :thumbup:



Groetjes,

Heleen




waar heb jij zo’n man gevonden :shock: :lol:



die van mij moet ik echt achter zijn kont aanzitten hoor :oops:




Het was de buurman :mrgreen:

die vond ik veel leuker dan de man waar toen mee getrouwd was :angel:

vd c100 eigenmerk zo`n spuitfles met blauw spul derin…lijkt net op glasex, maar is dan een allesreiniger!!



gaat perfect :mrgreen:

Ik sta dus af en toe onder de douche met een fles antikal - maar lekker is anders. Op een gegeven moment merk ik het ook aan mijn ogen :?



Dus ik lees wel even wat tips mee :mrgreen:

Wist niet eens dat er dingen bestonden als badkamergel :think:

:lol: Ik maak ook de douche het liefste schoon als ik er in sta, voordat ik zelf ga douchen. Meestal gebruik ik de badkamergel van Ajax, maar zo af en toe spuit ik 'm ook in met chloor.