Waanzinnige voedings BH's

Ik was gisteren bij Marlies Dekkers voor een leuk nieuw setje. Ik zag dat ze echt waanzinnig mooie voedingsbh’s heeft liggen! Echt een aanrader. Natuurlijk wel een beetje prijzig. Maar als het bij mij zover is ga ik er zeker eentje uitzoeken! :mrgreen: Ik heb al een roze met bruin en zebraprint op het oog! :wink:



Voor het nieuwe setje ben ik overigens heel goed geslaagd! :mrgreen: Heb nu wel een lege portemonnee… :?

Ik weet het, ik heb de zwart met rode voedingsbh. Ik wil eigenlijk binnenkort ook weer eens normale bh’s aan, dan kan ik ook weer eens MD shoppen (eerst ook sparen vrees ik).

Die zwart met rode vond ik ook erg mooi. Het is idd wel ff slikken bij het afrekenen, maar dan heb je ook wat. Ik was €120 kwijt voor het setje dat ik zaterdag heb gekocht. Maar er hing nog veel meer moois wat zeker het dubbele was. Ik ga dus ook maar vast sparen voor setje 2. :mrgreen:

marlies dekkers maakt voedingsbeha’s? jeetje, nog effe en borstvoeden wordt maatschappelijk geaccepteerd :mrgreen: .

@lena3 wrote:

marlies dekkers maakt voedingsbeha’s? jeetje, nog effe en borstvoeden wordt maatschappelijk geaccepteerd :mrgreen: .
:wink: :mrgreen:

Marlies Dekkers… hm… hoe is de kwaliteit? of is het alleen maar erg mooi? Hebben ze ook cup H? Als het een beetje zit, dan wil ik er ook wel aan… :thumbup:

Ik zou niet weten tot welke maat ze gaan. En mijn setje heb ik dus pas sinds zaterdag, dus moet nog even afwachten hoe mooi het blijft na een tijdje dragen. Maar het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Dat mag natuurlijk ook wel voor dat geld. :wink:

@Naatje wrote:

Ik zou niet weten tot welke maat ze gaan. En mijn setje heb ik dus pas sinds zaterdag, dus moet nog even afwachten hoe mooi het blijft na een tijdje dragen. Maar het ziet er zo op het eerste gezicht goed uit. Dat mag natuurlijk ook wel voor dat geld. :wink:






Ja idd, ik zal ze laatst ergens in Maastricht in de MD zaak… erg mooi idd… alleen die etalage poppen en hun cellulitus loze benen, hun strakke omhoogwijzende borsten en platte buiken kloppen natuurlijk niet… :snooty: :hand: :hand: :hand: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nee idd! Dat geeft nogal een vertekend beeld he? :wink: Maar helaas doen ze dat bij alle lingeriewinkels. Ik had hetzelfde met de zoektocht naar een bruidsjurk. Die zien er compleet anders uit als je ze zelf aantrekt dan dat ze er in de bladen uitzien.

Ik heb inmiddels al vele setjes (helaas pas ik ze niet meer goed, na de zwangerschap andere maat, maar misschien na de bv wel weer anders, dus nog ff wachten met kopen), maar de kwaliteit vind ik echt top! Nou moet ik zeggen dat ik dat vooral vind voor de voorgevormde cup. Ik vind dat je er een mooi decollete van krijgt, maar voor de grote maat niet te groot, het is niet push up. Wat wel is, is dat het dan wat gelift is, dus het lijkt soms wel iets meer omdat het hoger lijkt te zitten. De softcups vind ik ietsje minder goed dan de voorgevormde (dus ook de voedingsbh), maar ook van goede kwaliteit. Ik moet zeggen dat ik het wel op de hand was, omdat ik het zonde vind als het niet goed blijft. En wat betreft goede voedingsbh’s, MD heeft niet de beste, ik zweer eigenlijk bij Freya, maar heb dus een uitzondering gemaakt voor 1 MD.

Kortom, je krijgt wel waar voor je geld, dus het is wel de moeite om je een keer te verwennen met een MD.

@Naatje wrote:

Nee idd! Dat geeft nogal een vertekend beeld he? :wink: Maar helaas doen ze dat bij alle lingeriewinkels. Ik had hetzelfde met de zoektocht naar een bruidsjurk. Die zien er compleet anders uit als je ze zelf aantrekt dan dat ze er in de bladen uitzien.




Ja ach… je kan beter niet in de spiegel kijken dan… bij hunkemoller hebben ze soms van dat candlelight licht… werkt zoooveel beter :mrgreen:

Ik ga toch eens kijken tot welke maat ze gaan… ik twijfel een beetje over de kwaliteit (ook ivm grote borsten he, die dunne bandjes dan denk ik: ai mijn schouders)

Fai, probeer het eens, ik heb ook best wel een voorgevel (meestal D of E cup van MD), echt, zit lekker hoor. Maar ik weet niet tot welke cup ze gaan.

Wat ik nou zo leuk vond is dat er een dimmer in het paskamertje zat! Ik kon dus het licht zo instellen als ik zelf wou!! Dat had ik nog nooit gezien. Zouden ze overal moeten doen. Vooral bij de H&M is het verschrikkelijk. Daar ga ik wel eens passen en dag geef ik het halverwege op! :oops:

@Femke Fataal wrote:

Fai, probeer het eens, ik heb ook best wel een voorgevel (meestal D of E cup van MD), echt, zit lekker hoor. Maar ik weet niet tot welke cup ze gaan.




Ja ga eens googlen binnenkort… ivm verhuizing even geen internet meer… (morgen) Freya ken ik ook… topmerk! :thumbup:

:-*

@Naatje wrote:

Wat ik nou zo leuk vond is dat er een dimmer in het paskamertje zat! Ik kon dus het licht zo instellen als ik zelf wou!! Dat had ik nog nooit gezien. Zouden ze overal moeten doen. Vooral bij de H&M is het verschrikkelijk. Daar ga ik wel eens passen en dag geef ik het halverwege op! :oops:






Ja super!!! dat scheelt echt enorm… :thumbup: