WAAAH Ik wordt gek..ben ziedend!

O.k ik ben ziedend…

9 januari heeft mijn man een ongeluk met de auto gehad ( lang verhaal ander topic).



We hebben de auto naar een schade herstel bedrijf gebracht om te laten repareren. Helaas hadden ze geen leen auto,s meer en moesten zelf een auto leasen. Ok geen probleem. De auto zou vorige week vrijdag al klaar zijn. Toen ik vorige week belde bleek er nog helemaal niets aan gedaan te zijn, terwijl ik in die week een aantal keren heb gebeld en mij verzekerd was dat de auto klaar zou zijn.



Nu zou het duren tot vandaag dat we de auto weer konden halen. We hebben besloten deze week geen auto te leasen (a 375 euro per week)



Ik heb woendsdag voor de zekerheid gebeld of hij idd vandaag klaar zou zijn en jaa ze verzekerde me het zlefs. Vanochten om 9 uur weer gebeld om te vragen hoelaat we hem konden ophalen. “aan het eind van de dag” zei ze.



Belt ze een uur later terug om te melden dat het toch pas woensdag :shock: wordt omdat het kanteldag nog gemaakt moet worden en het voorruit er nog in moet!! Ik heb nu een week zonder auto gezeten en mag weer 5 dagen extra :evil: :evil: Want je raad het al alle auto,s zijn uitgeleend.



Wat zijn mijn rechten? Wat kan ik doen. Ik wil zelfs hun korten op het reparatie bedrag. Mag ik dat doen?

niemand?

haha, wilde net reageren…

Wat ik zou doen is bellen en zeggen dat je wilt dat ze de taxikosten (die je aat nemen) gaan vergoeden…

Het is immers hun probleem dat jij zonder auto en leen auto zit…Zij moeten daarvoor zorgen…Dat ze dat niet hebben ok, kan ik inkomen…Maar als de reperatie langer dan gemeld duurt, moeten ze echt iets regelen…Gewoon eisen dat je vanavond een leenauto hebt, desnoods de auto van de eigenaar…



nog voor het weekend regelen hoor…

geen idee,ik vind het wel k*t service zeg!!Zit je lekker mee dan!!!

Nou mijn man heeft net gebeld ( ik blijf nl altijd te vriendelijk :? ) en ze gaan kijken of ze nog wat kunnen regelen. :pray:



Mijn moeder moet hier zometeen komen zodat ik boodschappen kan doen vandaag. Grr auto,s.



Tnx marlous!

Ik hoop het, want dit kunnen ze niet maken…

succes…

Ja ze moeten volgens mij iets regelen en sluit me bij marlous aan

nou ben benieuwd wat ze eraan gaan doen!!Hopelijk een goede oplossing

O dat is frustrerend ja, zonder auto zitten. Zeker met kleintjes in huis.

De boodschappen komen niet vanzelf naar je huis lopen.



Wij hadden ook een nieuwe auto gekocht vorig jaar, en we hadden onze “oude” verkocht. We zouden een weekje zonder auto zitten en dat leek ons nog te doen.

Maar toen duurde het klaarmaken van de nieuwe auto ook steeds langer en langer…

Volgens mij kwam er nog eens 1,5 week bij toen.



Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je rechten zijn nu. Maar service is het ook niet echt zo.



Hoop dat je man wat kan bereiken nu.

je zou eens op de site van de cons’bond oid kunnen kijken wat je rechten zijn en hoe je dit het best aan kan pakken.

zit er geen leenauto-service inbegrepen bij jouw autoverzekering dan? De meeste autoverzekeringen hebben tegenwoordig wel zo’n regeling hoor! Dan laat je je auto bij een door hun erkend bedrijf repareren en dan krijg je altijd een leenauto.

Jaa dat wel, Maar ik ben bij Ohra verzekerd en die hebben een contract met Care auto schade. Alleen heb ik hem niet naar care gebracht ( helaaaaaaas) Bij hen ben je aaaltijd recht op een andere auto zelfs als die moet worden geleased.



Nu heb ik hem gebracht bij een middel groot schade herstel bedrijf en ze hebben 5 leen auto,s en die zijn allemaal weg. Het is een service die ze verstrekken dus als het niet kan is het mijn pech.



Maar goed… ze hebben geen auto meer kunnen regelen maar we krijgen wel financiele genoegdoening ( 300 euro) Nou ja … daar doe ik het wel vooer. Maandag heb ik vrij genomen van het werk.