Wie weet waarom mijn draadloos internet er standaard afknalt zodra ik Vuze (voorheen Azureus) opstart??
Hmm, vreemd hoor, Misschien overkill aan capaciteit? Als je een ander bittorrent proggie gebruikt, gaat het dan wel goed?
gebruikte eerst mininova, die doet het dus niet meer en nu btjunkie… maakt geen verschil :think:
Klapt alleen de compie eruit of stopt je hele router ermee?
alleen internet gaat er dan af… dat kan ik aan de router niet zien…
Dus alle Bittorrent proggies hebben het probleem bij je? Gebruik je misschien ook limewire? Misschien kan je hier eens mee proberen (als je een torrent file heb en je zegt open met -> limewire dan gaat limewire het bestand voor je downloaden).
oe nee limewire heb ik jaren geleden van de pc gekinkeld door alle spam wat ik ervan kreeg…
Maar waarom kan vuze het niet binnenhalen dan?
(sluit ik de laptop trouwens op de lan kabel aan kan ie het wel :think: )
Ja klopt, met limewire krijg je veel onzin binnen, maar ik gebruik het nog wel eens om torrent files te downloaden (de torrent files zelf download ik niet via limewire), dus puur een torrent file openen met limewire.
Maar ik durf het niet te zeggen waarom je normale bittorrent client je wireless eruit gooit, maar het lijkt erop alsof je router de streaming van ups en downs niet aan kan, aangezien je draadje wel goed gaat? Heb je misschien nog een tweede pc met wireless waarmee je kan testen op het moment dat Vuze je wireless eruit klapt op je ene PC, de andere PC het nog wel doet met wireless?
Ik blijf het wel vreemd vinden omdat het voorheen wel goed werkte?
Nee draadloos heeft ie het nooit goed gedaan… maar ik download niet zo veel en loop daar nu dus weer tegenaan
Ow volgens mij ligt het probleem dan echt aan je router, die kan het verkeer draadloos niet goed aan (het lijkt me namelijk echt stug dat het aan je software kan liggen).
Oke… thnx… nieuwe router dan dus?
ja als je het kan proberen… kan je misschien een router van iemand lenen? Anders kan je een nieuwe proberen en deze kan je altijd weer terugbrengen als het toch niet het probleem is (ideaal de Mediamarkt :mrgreen: :mrgreen: )