De titel zegt het al…
Hoe reageren jullie kindjes op vuurwerk en hoe oud zijn ze?
Onze zoon is 3,5 maand en is al de hele dag wat onrustig, of het nou door het vuurwerk komt of puur toeval…dat weet ik dus niet hihi
Mijn meisje van 2,5 is ontzettend bang voor het vuurwerk, schrikt bij elke knal. En kruipt echt helemaal tegen me aan, staat echt op haar beentjes te trillen. Probeer elke x leuke dingen met haar te doen, of naar de mooie lichtjes van het vuurwerk te kijken, maar ze blijft bang.
Mijn klein meisje heeft daar geen last van…
mijn meisje van 2.5 vind het geweldig! Vorig jaar trouwens ook. Wat we wel hebben gedaan is dat papa vuurwerk ging afsteken in de tuin dat ze kon zien wat er gebeurde, kon ze beter plaatsten wat er gebeurt!
Haha, sorry ik las het topic en dacht meteen aan mijn zoons eerste oud en nieuw. Hij was vier maanden. Ik ging er helemaal vn uit dat hij helemaal overstuur zou wakker schrikken met 24.00 uur. Hij sliep heerlijk door. Mijn tweede kindje was toen zelfs 7 maanden, sliep gewoon door. En ik verwacht bij mijn derde kindje het zelfde eigenlijk. Ze is nu 6 maanden en zal lekker doorslapen denk ik.
Mijn dochter van nu 2,5 en zoon van 5 vinden vuurwerk overigens nu wel helemaal het einde, ze zijn nu al aan het stuiteren voor morgen.
Mijn kinderen slapen eingelijk altijd door, of ze nu baby, dreumes, peuter of kleuter zijn…
Ik ga er eingelijk vanuit dat de baby dit jaar gewoon doorslaapt (3 maanden) de oudste 6,4, en 2 maak ik wakker om vuurwerk te kijken.
tot nu toe elk jaar nog door alle kabaal heen geslapen.
de oudste was toen 4 en de middelste 2
ben benieuwd hoe het dit jaar gaat. met 5-3-11wkn
Mmm, die van ons zegt de hele tijd ‘een tractor’ als hij een knal hoort :think: :inlove:
Vorig jaar heeft ze doorgeslapen. Dit jaar zegt ze bij elke knal die ze hoort ‘pak’ ipv pang
Als ze nu ook slaapt om 12 uur laat ik haar liggen en anders haal ik haar eruit.
Frederique was vorig jaar zou oud als jouw kindje nu, heeft de hele nacht als een roos geslapen.
Nu is ze vandaag wel alert op de knallen maar niet heel bang ofzo. Ik denk dat ze straks om 12 uur gewoon door slaapt, maar anders neem ik haar lekker dik ingepakt mee naar buiten!
Ik ben benieuwd hoe Katie erop reageerd… Hoop dat ze lekker doorslaapt en niet krijsend wakker schrikt! :mrgreen:
Wauw… Wat ik gister meemaakte had ik totaal niet verwacht!
Katie sliep om 19;30 en om 00;10 werd ze wakker door het vuurwerk… Het was van binnen goed te horen van die knallen. Voordat zij wakker werd ben ik voor mn huis gaan staan met de babyfoon en uiteindelijk werd ze wakker en ben ik naar binnen gegaan en heb haar uit bed gehaald en aangekleed en in de kinderwagen gezet… Ze wist niet wat ze zag… Overal omhoog kijken en lachen :mrgreen: Ze was ook totaal niet bang maar opgegeven moment gingen ze carbitschieten. :wall: Toen is mn schoonzus met Katie naar binnen gegaan!
De beste wensen.
Mijn zoon is bijna 2, en roept heel droog bij elke knal ‘Boem’…
die van mij heeft wederom heerlijk doorgeslapen, ze knallen hier behoorlijk maar er was zelfs geen vingertje verroerd :inlove:
Nou, Keano heeft om 22.30 de laatste fles gehad en werd om 7.00 pas wer wakker, heeft dus ook door al dat kabaal heen geslapen!
Hoe lekker!!
Allemaal nog de beste wensen
Roan schrok er niet van en heeft er heerlijk doorheen geslapen toen het 12 uur was… Waren een paar beste knallen bij, maar gaf ie niks om.
Er werd hier enorm geknald (veel, hard en lang ;)) maar Lotte (toen 8 weken) heeft lekker doorgeslapen. Had haar om half 11 in bed gelegd en 's morgens om half 10 werd ze vrolijk en uitgerust wakker :inlove:.
Haar hebben we dus niet gehoor maar de babyfoon sloeg wel op tilt, de streepjes die laten zien hoe hard het geluid is sloegen constant uit :mrgreen:.