Vuurwerk en doorslapen?

Gisteravond (oudjaar) werd Jasmijn tot 23.45 uur telkens een beetje wakker. Wat huilen, speen erin en weer slapen. Vanaf 23.45 is ze dan toch echt gaan slapen en toen om 00.00 uur het vuurwerk begon hebben we haar niet meer gehoord. :shock: :shock: :roll: Zijn we niet gewend van haar want soms wordt ze al wakker van de deurbel.

Hoe ging dat bij jullie? Sliepen jullie kindjes lekker door? Of schrokken ze wakker?

hier hetzelfde

toen mijn broer om 23.15 ging kijken (grrr) werd ze wakker

toen sliep ze verder tot na half 1 terwijl er enorm veel vuurwerk afging, het leken wel granaten. En mevrouw sliep, geheel tegen haar gewoonte in, overal dwars doorheen

Juul heeft de hele nacht doorgeslapen terwijl we al zo’n anderhalf jaar met gebroken nachten zitten.



Ik wil een vuurwerkcd, dan ga ik die heel hard in de slaapkamer aanzetten als ze slaapt! :mrgreen:

Yvan werd wakker na de derde knal… maar was gelukkig wel heel gezellig :shifty: :smiley:

Hieke sliep onrustig, maar is niet wakker geweest.



Hier hebben ze net als vorig jaar en het jaar ervoor gewoon overal lekker doorheen geslapen :thumbup:

Anoek heeft net als vorig jaar lekker rustig doorgeslapen :thumbup:

hier hebben ze allebij doorgeslapen, we sliepen bij mijn moeder en voor waar hun ook sliepen werd er veel vuurwerk afgestoken ook hele harde knallen maar gewoon doorslapen. ik snap er echt niks van soms als ik bij ze binnen lopen voor ik zelf ga slapen worden ze wel eens wakker maar hier niet van, echt ongelovelijk!

Hier net als vorig jaar wakker geworden toen alles weer stil was in de straat, rond 2 uur dus. Daarna weer gaan slapen tot 07.30.

Nu net ook weer wakker, het is de afgelopen dagen weer niks snachts maar ik weet het zijn fases en elke fases eindigt weer :pray:

Heb even gekeken rond 00.30 toen zat ze in haar bedje, heb haar even meegenomen naar buiten.



Ze vond het prachtig en zei BOEM BOEM BOEM

Tycho heeft heerlijk doorgeslapen…

Kian heeft ook heerlijk doorgeslapen. Al die knallen deerden hem niet.

Noa mocht iets later opblijven (20.30 uur) omdat opa en oma er waren, maar toen ze eenmaal sliep heb ik haar pas weer om 9.00 uur s’morgens gehoord :inlove:

Vorig jaar sliep ze ook door, maar dit jaar was het wel extreem veel herrie hier (buren aan beide kanten hadden vuurwerk) dus het viel mij alles mee!

Bij Sara kan je een kanon afschieten geloof ik :mrgreen: Die sliep zelfs door de tigduizendklapper van onze chinese buren heen 8)

Er zijn er blijkbaar toch veel die doorslapen :think: ? Maar ja, ik wordt 's ochtends ook wel eens wakker en dan hoor ik van iemand anders dat het geonweerd heeft :mrgreen: . En zo vaak is dat niet.



Oh ja, Cynthia…ze bestaan hoor…cd’s met vuurwerk erop :lol: :lol: :lol: