Vulling voedingskussen

Even een vraagje namens Niek, want het lukt haar fysiek nog niet om het zelf te doen. Weet iemand misschien waar je die piepschuimen mini bolletje kan kopen om je voedingskussen bij te vullen?



Thanks, dan kan manlief vanavond of morgen ff de stad in. Het kussen is namelijk halfleeg (of halfvol, tis maar hoe je het bekijkt :mrgreen: )



:-*

Bij een knutselwinkel?

Op de markt!

volgens mij idd op de markt wel.

Op de markt idd of bij een winkel van Pipoos (of een soortgelijke zaak).

Kun je die niet gewoon in een babywinkel kopen, ik heb namelijk eens ergens in een babywinkel gezien. :think:

Ook in bijna elke dierenwinkel is het te krijgen. Dezelfde vulling gebruiken ze ook voor hondenkussens. (polystyreen korrels)

klinkt heel raar maar bij de dierenwinkels hebben ze ook te koop zelfde vulling namelijk.

Ik had Niek vanmorgen een pb met een link gestuurd :-* Je kan gewoon online kopen voor weinig.

@veertje wrote:

Ik had Niek vanmorgen een pb met een link gestuurd :-* Je kan gewoon online kopen voor weinig.




mag ik ook dat linkje … de mijne heeft een inham die niet weggaat (zitten volgens mij ook niet die balletjes in maar meer iets van dat wol achtige ik weet niet hoe het heet sorry :stuck_out_tongue:

Dat is top veertje! Dit gaat helemaal lukken. :thumbup: Ik zal het haar zeggen, ze leest nog niet veel op het forum.

@Dynasty wrote:

@veertje wrote:
Ik had Niek vanmorgen een pb met een link gestuurd :-* Je kan gewoon online kopen voor weinig.




mag ik ook dat linkje … de mijne heeft een inham die niet weggaat (zitten volgens mij ook niet die balletjes in maar meer iets van dat wol achtige ik weet niet hoe het heet sorry :stuck_out_tongue:




Had jij mij al ge’pbd?



@ Sis, komt goed geef je der een dikke :-* voor het pakket :-*