Vuistjes sabbelen: Honger of zuigbehoefte?

Nou wij hebben weer wat:



Lenn is CONTINUE op zijn vuistjes aan het sabbelen vandaag!



Ik voed hem bijvoorbeeld 20 minuten, dan boert hij (en spuugt/mondje terug) en 10 minuten later smak smak smak



Nu ook weer gevoed, hij heeft net aan 30 min geslapen (want slapen doettie ook amper) en ik hoor me een gesmak door de babyfoon?!



Is vuistjes sabbelen altijd honger? Nee toch?

Als ik afwacht gaat hij wel jammeren, dus je zou het wel zeggen…

… zucht… WAAR is de gebruiksaanwijzing?!



geinspireerd door Lydia’s topic in de huiskamer :lol: :lol:

hihihi herkenbaar…



ik weet toevallig :angel: dat iris een ongelovelijke zuigbehoefte heeft, maar om honger uit te sluiten leg ik haar toch eerst even aan…als ze heeeel snel inslaap valt, dan is het dus zuig behoefte en geef ik haar zodra ze weer wakker is (vaak al na een minuut of 10) een speentje…dan valt ze als een blok inslaap om 3 uur later weer wakker te worden

Als mijn knul nou ook op het idee kwam om te gaan slapen :roll:

De score voor vandaag… vanaf 9.30u vanmorgen heeft meneertje 2 u en een kwartier getukt :shock: …



En volgens mij is het qua vuistje sabbelen ook regelen hier… hij wil wel errug vaak!

Heel herkenbaar, Luca sabbelt ook constant op zijn vingertjes, en op alles wat voor zijn mondje komt. Maar hij hoeft dat echt nog geen eten hoor,als hij eten wil laat hij dat wel merken door te gaan huilen (werkt hier wel)

Hij heeft gewoon een sterke zuigbehoefte, en zijn speentje hoeft hij ineens niet zovaak meer

Sofie begon op deze leeftijd tandjes te kweken en sabbelde daardoor ook veel op haar knuistjes.

Met 3 maanden had ze al een tandje en 2 weken later kwam nummer 2 door :shock:

hier gaat die vuist haar hele mond in :shock: en dan loopt het kwijl er aan twee kanten bij langs dat vind ze grappig :mrgreen:



daarbij is het geluid wat dat gesabbel oplevert blijkbaar erg hilarisch want ze giechelt zich suf dan…



honger neh … lekker ja… :inlove:

Heel herkenbaar, hier ook! En dan wordt hij zo driftig op zijn knuistjes (omdat die niet goed genoeg ‘luiseren’) dat hij zich driftig om zijn gezicht loopt te slaan (met als gevolg allemaal krassen in zijn gezich).



Een oplossing heb ik nog niet gevonden…



Overigens slaapt Jarid van 13.00 - wanneer je hem wakker maakt (vandaag om 14.30 om te voeden en om 17.00 om te voeden) als een blok!

Nu is hij weer wakker-achtig (met kleine tukjes tussen de zuigebehoeftes door).



X Do

Nou hier is het gewoon handjes ontdekken denk ik! :mrgreen:

Hij wil geen tiet, geen speen, maar gewoon dat leuke ding met die uitsteekels wat aan het eind van die arm zit! :lol:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



nou in elkgeval super dat je nu weet waarom hij dat doet :dance: