Vtech Smartville treinstation

Heeft iemand ervaring met het Vtech Smartville treinstation?

Hij lijkt me erg leuk voor de 2e verjaardag van Danique maar ik twijfel nog een beetje.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

Heb je meer speelgoed van Vtech Smartville?

Ik word er namelijk helemaal gestoord van… die liedjes, die stemmen…pfff Ik heb dan wel niet het treinstation, maar wel de ijssalon en muziektempel of zoiets… ik vind het helemaal :thumbdown:

Daarbij vind ik iets van Duplo leuker omdat ze daar nog wat meer hun fantasie bij kunnen gebruiken en er volgens mij ook langer mee toe kunnen.

Succes met je afweging…

Ja, hier hebben we idd het treinstation en de jongens zijn er allebei weg van! Er wordt dagelijks mee gespeeld en ik moet zeggen dat ik geen last heb van de stemmen/muziek, terwijl het station naast de bank staat waar ik op zit :wink:

Danique heeft inderdaad het muziekgebeuren van smartville en hoewel het erg leuk is hem ik ivm met het geluid mijn twijfels over de aanschaf…

Persoonlijk zou ik Smartville met 2 jaar niet meer geven.

Noa heeft voor haar eerste verjaardag de IJssalon en het Muziekcentrum ervan gehad, en met Sint (toen was ze 17 maanden) heeft ze nog het Boomhuis erbij gekregen. Leuk spul, en ze heeft er in het begin ook veel mee gespeeld, maar toen ze richting de twee jaar ging bekoelde haar interesse al aardig. En nu kijkt ze er eigenlijk al niet meer naar om, in tegenstelling tot bijv. Little People, Duplo, haar keukentje en haar poppenspullen. Ik merk dat ze met Smartville toch minder haar fantasie kwijt kan, terwijl ze met Little People urenlang zit te spelen en hele verhalen afsteekt. :inlove:

Dus kort gezegd vind ik Smartville echt leuk voor kindjes tussen de 1 en 2 jaar, maar vanaf 2 zou ik voor Duplo of Little People gaan.

Rav heeft het gekregen voor zijn 1e verjaardag.

Echt super :thumbup: :thumbup: . Wat heeft hij daar veel plezier van gehad zeg en nog :smiley: .

Voor de 2e verjaardag denk ik ook niet dat ik het nog zou kopen.