Laura heeft een electronisch dagboek gekregen (Vtech), maar ik heb echt geen idee hoe het ding uit kan.
Hij kan wel dicht, maar dan blijft gewoon het plaatje van het meisje op het scherm staan. Dus naar mijn idee is hij dan niet helemaal uit (toch?).
Volgens de handleiding zou hij na een tijdje automatisch uit moeten gaan, maar dat gebeurt niet.
Handmatig uitzetten lukt ook niet, of beter gezegd: ik weet niet hoe dat moet. Ik heb onderhand alle knopjes wel geprobeerd en in de handleiding staat er ook niets over.
Pas als ik de batterijen eruit haal, is het scherm leeg.
Het moet vast ook anders kunnen - is er hier iemand die dat weet?
Volgens mij gaat het niet verder uit dan het poppetje wat in beeld blijft. Misschien gaat het na een tijdje wel helemaal uit :think: Zal morgen eens kijken bij die van mijn dochter.
@zonnetje01 wrote:
Volgens mij gaat het niet verder uit dan het poppetje wat in beeld blijft. Misschien gaat het na een tijdje wel helemaal uit :think: Zal morgen eens kijken bij die van mijn dochter.
Echt, zou hij dan al uit zijn? Voel me nu heel blont :oops:
Ik vond de batterijen nogal hard gaan hier, vandaar dat ik het idee had dat het niet helemaal klopt met het poppetje nog in beeld :think:
Als je zou kunnen kijken of die van je dochter wel helemaal uit gaat, dan heel graag!
Daar zijn we weer…
Het poppetje blijft erop staan en dan is het uit.
Het zal wel ten koste gaan van de batterij.
Dank voor het kijken, dan weet ik in elk geval dat hij werkt zoals het hoort.