Vruchtwater verloren

Door de spanning een ontzettende muts aan het wezen…

Ik heb net een beetje vruchtwater verloren, eerst helder toen met een beetje bloed en nu weer helder met vlokjes. Ook heb ik een enorme slijmzooi verloren.

Gaat het nu echt beginnen of kan het ook zijn dat het straks ophoud met lopen en de bevalling over een week of drie pas komt??

Spannend is het wel!

Als je vruchtwater bent verloren, dan laten ze je geen drie weken meer doorlopen. Met gebroken vliezen heb je meer kans op infecties. Samen met de andere dingen (bloed en slijm) klinkt ook wel alsof het is begonnen. Mocht je vanavond nog geen weeen hebben, dan zou ik voor de zekerheid ook even de vk/gyn bellen.

Succes en hopelijk heb je binnenkort jullie kindje in je armen!

Ze willen bij mijn praktijk gelijk dat je belt. Dat heb ik dus ook maar gedaan. Om drie uur moet ik er even langs.

Dus over niet al te lange tijd ben ik moeder… das gek!
:smiley:

Fijn dat ze willen dat je gelijk belt, dan weet je ook veel beter waar je aan toe bent! :slight_smile:

heel veel succes!!! :clap: :inlove:

Oh wat spannend!

Spannend

Succes

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

spannend!!!

oeh spannend! Heel veel succes!!

Ben net naar de verloskundige geweest. Het is zeker vruchtwater. Uiterlijk dinsdagavond moet de baby er zijn. Erg gek om dat te weten!

Als er vannacht nog niets gebeurd dan moet ik morgen naar het ziekenhuis om te kijken of alles nog goed is. Is de baby er dinsdagmorgen nog niet dan wordt ik dan ingeleid. Ik hoop dat dat niet nodig is en dat de baby vannacht geboren gaat worden!

Och das spannend zeg… apart ook he, dat je het nu gewoon zeker weet, binnen nu en 2 dagen… :inlove:

Succes… :lol:

Wat spannend zeg!!

Ik heb met Cayla uiteindelijk drie dagen in het ziekenhuis gelegen met gebroken vliezen omdat ik niet inleidbaar was. Ze brachten toen tabletten in (3 per dag) En uiteindelijk konden ze donderdags mijn vliezen goed breken en is Cayla toen geboren. Het was een "hoge vliesscheur"van zondag op maandag). Hoop voor je dat het vlugger gaat!

ohhh spannend joh! Het gaat in elk geval niet lang meer duren…

bij mij ging alles vrij snel. Om 1 uur 's nachts braken mijn vliezen (met 36.5 week), half 4 begonnen de weeën en half 8 is T.ygo geboren.

Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren :pray: In elk geval alvast veeeel succes!!! :dance:

Spannend zeg.

Ik verloor vruchtwater met 37 weken op een donderdagavond en de volgende avond was Y.ara er :lol: :lol: :lol:

Wie weet gaat het bij jou ook zo vlot.

Succes in ieder geval en een goede bevalling gewenst.

Wow wat spannend zeg!! :dance: :thumbup: :inlove:

Als je morgen nog geen weeen heb blijf dan goed bewegen!!

Juist lopen en doen heb je meer kans dan als je gaat liggen…

Succes meid…heel spannend!!

Bij mijn eerste brak mijn vruchtwater en kreeg ik 6u later krampjes…en 6,5 daarna was hij er :inlove:

Wat spannend en wat een maf idee dat je zo’n ‘rustige’ start hebt van je bevalling en toch zeker weet dat het niet lang meer gaat duren! Ik herken het van de inleiding hier, zo raar ziekenhuis in met dikke buik en met baby weer naar huis! Hopelijk begint het vannacht als alles lekker rustig is overal en hoef je geen 2 dagen te wachten! :pray:

Wow, spannend zeg!!!

Hopen dat het snel door gaat zetten. En anders uiterlijk dinsdag :lol: :lol:

oehhhh! Spannend!!! Ga je topic volgen hoor, ben benieuwd wanneer je mama bent…

duimduimduimduim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: