vruchtwater verliezen?

Kom ik weer :roll:

Heb sinds gisteren dat ik dus vruchtwater verlies, ruikt ook wat zoetig.

In ieder geval compleet anders dan urine!

Moet ook echt iets in mijn ondergoed leggen, anders is het dus nat.

Gisteren is het vruchtwater nog nagekeken in het ziekenhuis, omdat meisjelief gisteren niet zo happy was.

Dus allerlei onderzoeken gehad.

Maar wanneer maak je de keuze om weer te gaan bellen?

Heb ook wel weeen hoor, gisteren ook al. Vannacht ebten ze weg, en vanochtend was het rustig. Echter sinds eventjes zijn ze weer duidelijk aanwezig.

Mijn lijf pakt het alleen allemaal niet op, is mijn ervaring bij de andere kids. Jammer!

Maar ja gisteren was er dus nog genoeg vruchtwater, anders hadden ze wel iets gezegt.

Het is ook niet dat ik echt plonzen verlies, maar ik verlies wel (minimaal).

Misschien een scheurtje ergens?

Heb er geen ervaring mee, met die kleine beetjes verliezen, bij L. was het een knak en plons :mrgreen:

Misschien een stomme vraag, maar misschien herkent iemand het :oops:

Ik had hetzelfde rond dezelfde periode, bij mij zei de verloskundige toen dat dat niet uitmaakte, het kon inderdaad dat er een scheurtje zit maar zolang het minimaal was wat ik verloor kon het geen kwaad, maar als je het niet vertrouwd zou ik gewoon even bellen, daar zijn ze voor he :-* :hug:

Nou ja ik vertrouw het wel, want meisjelief heeft zich vandaag al vaker laten voelen zou ik maar zeggen (vanochtend).

Maar vind het een beetje apart haha, ook in combi met die weeen dus.

Nou ja ik ben al blij dat het dus herkenbaar is voor iemand! :stuck_out_tongue:

Hun geven dat inderdaad ook aan, maar voel me dan soms zo’n zeikerd met bellen hihi :oops:

@Cin. wrote:

Nou ja ik vertrouw het wel, want meisjelief heeft zich vandaag al vaker laten voelen zou ik maar zeggen (vanochtend).

Maar vind het een beetje apart haha, ook in combi met die weeen dus.

Nou ja ik ben al blij dat het dus herkenbaar is voor iemand! :stuck_out_tongue:

Hun geven dat inderdaad ook aan, maar voel me dan soms zo’n zeikerd met bellen hihi :oops:

hahah ik voel me ook altijd een zeikerd als ik weer moet bellen…maar aan de andere kant…liever een keer teveel gebelt dan te weinig… ik had destijds alleen dat ik druppels verloor, ik had er geen weeen bij.

Maar zolang je het allemaal vertrouwd en de kleine meid goed van zich laat voelen :mrgreen: dan denk ik niet dat je je druk hoeft te maken :-*

Is je meisje ingedaald? Zo niet bellen.

Kwakje. Ja ze zit lager dan laag :mrgreen:

Kim. Thanx meid! :-*

Oke, ik kan je verder niet mee helpen. Maar je kunt toch altijd overleggen?

Je kunt beter te veel bellen dan dat je achteraf spijt hebt dat je niet gebeld heb. :-*

Ik zou wel even melden dat je vruchtwater verliest. Als je langer dan 24 u met gebroken vliezen loopt, heb je kans op infectiegevaar. Volgens mij moet je dan ook in het ziekenhuis bevallen, omdat ze jou en je kindje extra goed in de gaten willen houden. Succes!

Ik dacht dat je nooit lang mocht rondlopen met een scheur in de vliezen, omdat je kans loopt op infectiegevaar. Hebben de artsen in het ziekenhuis gezegd wanneer je terug moet komen?

Ik zou het in ieder geval navragen en bellen.

Succes meid, waarschijnlijk zal het niet meer zo lang duren!

We moesten inderdaad naar het ziekenhuis komen.

Als ik vruchtwater verlies is het inderdaad zeer minimaal, het testrandje werd wel iets zwart maar niet compleet.

CTG was ook weer oke, wel duidelijke weeen aanwezig.

Maar helaas omdat ze zo onregelmatig zijn, kunnen ze nog niks.

Moest alles in de gaten houden :thumbup:

Owwww Cin wat spannend!

@Rooike wrote:

Owwww Cin wat spannend!

Met mijn lijf (spierziekte) heb ik er weinig vertrouwen in dat het zo doorzet zonder hulp helaas.

Maar hoe dan ook, duurt het niet gigantisch lang meer :wink:

CIn wat spannend!!!

Ik wens je alvast heel veel succes voor als het wel doorzet.

Nog een tip: Hou even je temp in de gaten, als die oploopt direct aan de bel trekken!

Cin :hug:

Ik hoop voor je dat ze je eerder willen helpen.

En als je het niet vertrouwd, dan opnieuw bellen hoor! :-*

Marda, daar hebben ze inderdaad toen straks ook meteen naar gekeken, naar mijn temp. Wist alleen niet waarom, dacht dat het standaard was in de laatste weken :oops:

Thanx voor je berichtje! :-

Noémi. Eerder helpen doen ze niet ivm gezondheid baby. Richlijnen zijn veranderd in het ziekenhuis, alleen bij uiterste nood zouden ze nu iets doen. Inleiden vanaf de 38 weken, en KS zelfs pas vanaf de 39 weken.

Nu zouden er meer complicaties kunnen voorkomen, zoals vocht achter de longen etc.

Verder moet ik dus met alles nu, afwachten tot de datum :wink:

Thanx lieverd :-

spannend zeg… goed dat ze je wel in de gaten houden…

Hoe is het vandaag met je?

Ja gaat wel! Merk dat ik minder activiteiten heb, qua weeen en minder afscheiding nu dus ook!

Krampen etc. zijn wel aanwezig (en bouwen zich weer langzaam op met tijden), maar niet zo erg dan gisteren.