Vruchtbaarheids thuistest voor mannen

Hallo allemaal!



Na de vele verschillende soorten ovulatie thuistesten voor vrouwen vind ik op internet ook verschillende thuis testen voor mannen.



Iemand daar ervaring mee? Vraag me af hoe betrouwbaar die dingen zijn…?



Bedankt alvast! :thumbup:



Grt K

Wij hebben er één gedaan.

Kwamen geen gekke dingen uit, zou gewoon in orde zijn. Uiteindelijk liet het zwanger worden toch op zich wachten. Zaad onderzoek gehad en dat was matig. Maar spontaan toch zwanger geworden, dus we zijn hier niet mee verder gegaan.

Mijn ervaring is dus niet doen. Bij een goed resultaat hoeft het dus niets te betekenen, zo bleek in ons geval. Bij een slecht resultaat is er geen dokter in de buurt die uitleg kan geven, je maakt er alleen je zelf gek mee.

Niet aan beginnen, die testen zijn totaal niet betrouwbaar. Een officieel zaadonderzoek omvat zoveel meer dan alleen het aantal zaadcellen. Zo’n test kan wel aangeven dat je heel veel zaadcellen hebt, maar als ze hun zwemdiploma niet hebben, ben je toch echt verminderd vruchtbaar. :wink:

Hallo allemaal,



Bedankt voor jullie reacties. Zal het doorvertellen aan vriendje lief. :thumbup:



(Hopelijk is het niet nodig en is het gewoon gelukt deze maand, nog even geduld :wink: )

waarom twijfel je aan zijn zaad? Dit is je 4de maand? (volgens onderschrift)

Dat doe ik niet hoor. Aangezien ik met de persona aan de gang ben en een ei spot wil hij ook graag weten hoe het bij hem gestelt is :slight_smile:



We zijn gewoon een beetje ongeduldig maar dat heeft ook met mn leeftijd te maken (Ik ben bijna 36) en voor hem is het de eerste, snapje?

snap het haha!