Ik vroeg me af…
Zijn er vitamine, groenten, of wat dan ook om de zaadkwaliteit te verbeteren?
:mrgreen:
Zink, selenium…Q10…
Ik heb een boek…zorgeloos zwanger worden…daar staan heel veel tips in…
Als je dus echt wilt weten hoe het zit met die vitamines kan ik je dat boek echt aanraden…
He, dank je wel! Ik ga eens op zoek naar dat boek!
Bestaat dat echt? ‘zorgeloos zwanger worden’. Bij de schrijfster/schrijver blijkbaar wel… (sorry, stond me even tegen die titel, maar fijn dat er tips in staan…).
En natuurlijk heb je de ge-ijkte dingen waar je op kunt letten: niet roken, geen alcohol, geen strakke broeken of onderbroeken, geen hete baden, etc.
Sinds mijn hubbie PROXEED gebruikt, zijn de resultaten dubbel zo goed !
Het is wel erg duur, maar dat hebben wij er wel voor over !
In het begin geloofde ik eigenlijk niet dat het zou helpen… Hubbie was er wel van overtuigd omdat hij al heel wat erover gelezen had op het internet. Het is een soort poeder wat je moet oplossen in water.
Maar als je een goedkoper hulpmiddel zoekt, dan is het mss idd beter om alcohol te minderen, koffie, roken, en blijkbaar zou stress ook een negatieve invloed hebben ( maar daar kun je vaak zelf niet zoveel aan veranderen natuurlijk )
Bedankt allemaal! Roken en alcohol is hier al niet aan de orde. Oke, af en toe een biertje. Koffie…sja…daar leeft hij op volgens mij :roll:
Ach ja…we doen ons best :mrgreen:
Ineke: de titel is inderdaad wel erg dubbel als je al zo lang bezig bent…
Mijn man gebruikt HCG spuiten om af te vallen (hoe bedoel je verantwoord ) Maar daarentegen verbeterd ook de vruchtbaarheid!
@JanineB wrote:
Mijn man gebruikt HCG spuiten om af te vallen (hoe bedoel je verantwoord ) Maar daarentegen verbeterd ook de vruchtbaarheid!
Even off-topic hoor, maar ik vind het zo zonde dat de urine van zwangere vrouwen gebruikt worden om af te vallen :snooty:
Enne… Becca, ik had juist begrepen dat koffie goed is voor de spermakwaliteit.
@purpled82 wrote:
Enne… Becca, ik had juist begrepen dat koffie goed is voor de spermakwaliteit.
Notitie aan mezelf: Hubbie meer koffie laten drinken :mrgreen:
En oftopic: Ik weet het af en toe niet met MvM eerlijk gezegd…ze roepen dat ze zooveeel urine nodig hebben e.d, maar toen ik me aan wilde melden kreeg ik een bedankkaartje van ze…Er reed hier niemand om de bussen op te halen en dat vond ik zo stom, want ik woon echt niet in een uithoek ofzo en er zijn hier genoeg zwangere vrouwen, dus als ze het echt hard nodig hebben…
ik heb eens ergens gelezen dat het ook goed is als mannen tijdens het zwanger worden van hun vrouw ook aan het foliumzuur gaan , dat zou ook beter zijn :think:
@pegje wrote:
ik heb eens ergens gelezen dat het ook goed is als mannen tijdens het zwanger worden van hun vrouw ook aan het foliumzuur gaan , dat zou ook beter zijn :think:
tegelijk met mij is mijn man ook aan de foliumzuur gegaan en of het daardoor kwam weet ik niet, maar hier was het in 1 keer raak.
Verder de standaard dingen als geen strakke onderbroeken, geen alcohol en niet roken ( deed ie toch al niet)