Vruchtbaar slijm, de hele dag door ?

Dag dames,



vanmiddag dacht ik op wonderbaarlijke wijze (heb PCOS en nooit een eisprong gehad) vruchtbaar slijm gesignaleerd te hebben. Met afvegen was het papier van de een op de andere dag wel érg slijmerig en nat, net alsof er een klodder (sorry voor de vieze uitleg) nat snot op lag. :oops: Ik vervolgens met 1 vinger van binnen checken hoe het zat (gelezen dat je zo je afscheiding kan checken) en eenmaal eruit was er véél nat, glibberig doorzichtig (met witte puntjes) slijm (sorry nogmaals). Ik met duim en wijsvinger proberen draadjes te trekken, en zo waar, dat lukte… Ik helemaal hyper.



Nu heb ik het sindsdien niet meer gesignaleerd van binnen. Kan het kloppen dat je het maar 1 keer per dag signaleert ? Dat je er wellicht de 1e keer checken, alles eruit haalt en het weer een dag nodig heeft om ‘aan te vullen’ ofzo ? Want zit gelijk te stressen en ga bijna denken dat ik het me verbeeld heb vandaag (maar heb het nog nooit gehad, sta dus te stuiteren i.v.m. mogelijk een ei op komst !). Het voelt nu namelijk eerder droog aan, geen glibberig slijm meer… :shifty:

is je eisprong

nu juist om te klussen

klinkt als je ei meid…

Ow ik stuiter gewoon even met je mee hoor!



Ik zou zeggen lekker klussen… :wink:

Selena: ik heb ook altijd Maar heel kort rekbaar slijm. Mijn eisprong is meest 2 tot 4 dagen daarna, maar dat is bij iedereen verschillend. Misschien een ovu test proberen om te bevestigen?!

Nou, we hebben gisteren geklust ! Hoop dat het genoeg is (zaadjes kunnen tot 3 dagen leven) want de komende dagen kunnen we helaas niet i.v.m. dat hij nachtdienst/avonddiensten heeft…

Klinkt idd als een naderende eisprong! Spannend zeg.

Na de avond/ nachtdiensten manlief nog wel even verleiden hoor,misschien is je eisprong pas over een paar dagen…

Nou, ik vraag me af of hij nog wel onderweg is. Heb zoveel ongi krampen, opgezette buik en vochtverlies (nu geen vruchtbaar slijm meer) dat ik vanmorgen toch écht zeker dacht te weten nu ongesteld te zijn geworden. Het voelt gewoon exact als normaal de dag dat ik ongesteld ga worden/ben geworden… :think: Ook weer een lage temp en nega ovutest, dus nog geen ei…

Ik heb ook altijd 1 keer rekbaar slijm en ongikrampen rond mijn ei. Ik hoop het voor je :pray: :pray:

Nou moe, vanmorgen waren de ongi krampen, opgeblazen buik en vochtverlies zo erg dat ik dacht dat ik ter plekke ongesteld zou worden (zo erg heb ik het normaal alleen op de dag dat ik dus ook ongesteld word, en dan gaan de klachten dus ook niet meer weg) en nu is het weer zo goed als over. Zal het dan toch een ei zijn ? :think:

Over 2 weken weet je het :wink:

Haha ja, we zullen het zien, ben alleen zo benieuwd. Heb besloten de laatste ovutesten die ik heb niet meer te gebruiken, ik heb zo het gevoel/idee dat die dingen bij mij gewoon niet goed werken/niet betrouwbaar zijn i.v.m. de PCOS. Hou het lekker bij tempen, hopen dat die nu wel eens omhoog zal gaan de komende dagen…

Ik heb ook maar even vruchtbaar slijm, maar ik heb het wel een paar keer per cyclus gedurende 1 of 2 dagen. Word ik altijd erg onzeker van, dan is het er en dan is het weer weg en dan komt het toch weer terug.

Nou, hier was het toch niets… Ben 2 a 3 dagen geleden ongesteld geworden met achteraf gezien weer geen eisprong. :frowning:

He wat vervelend. Balen zeg :hug: :hug: Hopelijk deze ronde meer geluk met een eisprong.

He meis, wat ontzettend balen… :hug: