Vrouw zwanger van alien'

en bijzondere zwangerschap in Schotland: de 24-jarige Karen McFarlane uit het Glasgow beweert stellig zwanger te zijn van een alien.



Tijdens een een echo-onderzoekje kwam opeens de afbeelding van een alien op het beeldscherm. Een verbaasde Karen:‘Ik had het niet eens door, maar iemand wees mij op de gelijkenis. Hij ziet er net als de alien op de Space Raiders-verpakkingen.’



Hoe de buitenaardse baby er straks in werkelijkheid uit zal zien weten we in april 2012. Dan zal Karen bevallen, zo is uitgerekend. Even afwachten dus. (Eric Borsje)



Link van de foto



Dat er buitenaardse wezens bestaan dat geloof ik.



Maar dat die vrouw zwanger is van een buitenaards wezen, nee.

lol kan der alleen ff om lachen is dat erg hihi…



heb wel vaker zon echo gezien is toch niet gek… zon kleintje heeft nog niet echt een vorm… ik noemde het ook altijd een alien die mij van binnenuit aan het op eten was omdat ik geen gram aan kwam.



je hebt rare mensen op de wereld

ik vond het zelf ook wel humor, de meeste echo’s zien er zo uit

mijn oudste is dan ook verwekt door een alien, die zag er ook zo uit op de 1e echofoto :lol: .



Hij lijkt trouwens wel verdacht veel op mijn man, dus tja het is hier niet the stepmother, maar the mother who married an alien :mrgreen: .

Wij noemden onze oudste ook ‘Gollem’ van Lord of de Rings :mrgreen:



We hebben geen mannen meer nodig, want idd, alle babies zijn dan aliens :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Wou net zeggen… Zo zag Katie er ook uit :lol:

@santos_05 wrote:

We hebben geen mannen meer nodig, want idd, alle babies zijn dan aliens :mrgreen:




Wat mij dan wel direct afvragen of die aliens die ons ‘bezwangeren’ nou mannelijk zijn naar onze maatstaven of 2 slachtig of zijn daar het de vrouwtjes die voor ‘zaad’ zorgen?



Goh er komt wel ineens van alles bij kijken hoor als we mannen afschaffen :angel: .

of wacht, de hele alien kan natuurlijk ook nog in onze buik gekropen zijn omdat ze in hun eigen universum niet groter kunnen groeien dan het formaat van een babietje van ongeveer 12 weken :think: .

En wij zijn perfecte ‘hosts’ om tot grotere dingen te komen :lol: .



They have come to take over the planet!

Hahahaha bij mijn 20-weken screening zei ik precies hetzelfde over mijn frummeltje…volgens mij zien heel veel echofotootjes er zo uit.



We zullen het zien in februari… :mrgreen: :mrgreen:

@mamaMarije wrote:



En wij zijn perfecte ‘hosts’ om tot grotere dingen te komen :lol: .




Zo had ik het bedacht inderdaad.

Brrrrrr, alleen de gedachte al aan *** met een alien :angel:

Wat een onzin, een alien, :wall: iedere echo oogt toch zo tssssss! :mrgreen:

haha onder de foto staat: “Unidentified crying object” LOL!!!



Nee het is gewoon een beetje fout ‘geschoten’ echofoto. Echo’s maken dwarsdoorsnedes, dit is gewoon een plakje hoofddoorsnede met die oogkassen enzo…



Britse media… :wall:

had hem vanmorgen vroeg al gelezen bij AD moest er smakelijk om lachen … wat mensen al niet doen voor aandacht

:D… dat ze zoiets dan ook nog echt gaan geloven…