Vrouw krijgt zevenling zonder hormoonbehandeling.
CAIRO - Een 27-jarige Egyptische vrouw heeft een zevenling gebaard. De dokters noemen het een ‘wonder’, omdat de vrouw geen vruchtbaarheidsbehandeling had ondergaan om zwanger te worden.
Dat meldde het Egyptische staatspersbureau MENA zaterdag.
De vier jongens en drie meisjes kwamen zes weken voor de uitgerekende datum ter wereld met behulp van een keizersnee. De baby’s wogen bij de geboorte ieder tussen de 4,6 en 6,6 pond.
:shock: :shock: :shock: :shock: Heeft ze het lang volgehouden 6 week van te voren is niet extreem vroeg
mooie gewichten ook voor 7 stuks!
:roll: :shock: Ik hoorde dat ze er ook al 2 had…
ik zou helemaal in shock zijn echt schrikken 7 kids…
moet je echt hulp hebben…
en nog best zware kindjes voor meerlingen…
Jeetje ze zijn best zwaar he.
Die vrouw had gewoon zo’n 20 kilo aan kind in zich :shock:
Wel heel fijn dat ze het blijkbaar goed maken…
Je kan je dat toch bijna niet voorstellen??? :shock: :shock:
zo… die kindjes zijn stuk voor stuk zwaarder dan Kaylee was bij 34 weken :shock: Ik wil wel een buikfoto zien eigenlijk :mrgreen:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/08/moeder_baart_zevenling.html
Fillmpje, ze zou een 9 ling krijgen
wowie :shock: 7 babies :shock: En wat een flinke kindjes voor een meerling zeg, jee, wat heeft deze mevrouw het lang volgehouden! Ze zal zeker wel wat hulp nodig hebben, 7 kleintjes tegelijk voeden is geen doen!
papa is trouwens wel vruchtbaar zeg!
@mlk1982 wrote:
wowie :shock: 7 babies :shock: En wat een flinke kindjes voor een meerling zeg, jee, wat heeft deze mevrouw het lang volgehouden! Ze zal zeker wel wat hulp nodig hebben, 7 kleintjes tegelijk voeden is geen doen!
ligt vast niet alleen aan papa :mrgreen: ze moet ook meerde eitjes hebben gehad om er zoveel in 1 keer te volbrengen… :mrgreen:
:shock: :shock: :shock: Ik moet er niet aan denken :shock: :shock: :shock:
En ook nog flinke gewichten zeg voor meerlingen.
Ben er stil van :shock:
Amazing. Ik zou volslagen krankzinnig worden denk ik :shifty: Mennn dan zitten er echt veel te weinig uren in een etmaal 8)
zow das wel erg veel
dat kun je echt niet allemaal zelf doen de verzorging van allemaal.
wel erg gaaf en bijzonder dat alle 7 kindjes het zo goed doen zeg.
@jacsansil wrote:
@mlk1982 wrote:wowie :shock: 7 babies :shock: En wat een flinke kindjes voor een meerling zeg, jee, wat heeft deze mevrouw het lang volgehouden! Ze zal zeker wel wat hulp nodig hebben, 7 kleintjes tegelijk voeden is geen doen!
ligt vast niet alleen aan papa :mrgreen: ze moet ook meerde eitjes hebben gehad om er zoveel in 1 keer te volbrengen… :mrgreen:
Stérker nog papa schiet sowieso miljoenen zaadjes naar binnen…dus knap van hém is het niet :lol: :lol: :lol: :lol:
Maar als vrouw zijnde zoveel eitjes tegelijk produceren en ‘‘laten’’ splitsen dát is wel een héle prestatie hoor…mijn god…een 9 ling en daarvan 7 overhouden met zulke gewichten ook nog…wauwie :shock:
Jammer dat ze niet met die 7 kids als wonder ook nog eens 5 extra tieten had mogen ontvangen… :mrgreen:
Wat een boel zeg! en flinkerds ook nog! :thumbup:
@faizaa wrote:
Jammer dat ze niet met die 7 kids als wonder ook nog eens 5 extra tieten had mogen ontvangen… :mrgreen:
Wat een boel zeg! en flinkerds ook nog! :thumbup:
:lol: :lol: :lol: :lol: