Vrouw geeft haar hond al twee jaar borstvoeding..

:shock:



Terri Graham had dolgraag haar twee kinderen de borst gegeven, maar dit lukte niet. Toch vond de 44-jarige vrouw een, weliswaar onorthodoxe, manier om haar wens om borstvoeding te geven in vervulling te laten gaan.

De vrouw legt al twee jaar het hondje van haar negenjarige dochter aan de borst. In een interview met het magazine Closer vertelt Graham dat veel mensen haar een freak vinden, maar dat zij zelf er een goed gevoel door krijgt. ‘Ik voel mij compleet en een betere moeder als Spider aan mijn borst zuigt’, aldus Graham.



De hond proefde in 2010 voor het eerst borstvoeding door aan een flesje te likken waarin melk zat die Terri voor haar pasgeboren zoon had afgekolfd.



:shock: :shock: :shock:



Gatver. Sorry maar dan ben je in mijn ogen gestoord (sorry).

Haha :wall:

Dat je het doet, kan ik persoonlijk al niet begrijpen.

Maar dat je daarmee dan ook in de publiciteit treed… :roll:

Bahbah! :silenced:

Ik vind dr wel dapper (naast gestoord bedoel ik dan)… :shock: echt no way dat er een hond in de buirt van mn tepel komt :shock:

vind dit echt gestoord, bah, bah, bah

wat een trol :lol:



Als ik Spider was geweest, had ik de tepel eraf gebeten als een hapje van een vlees :lol: :silenced:

Wat ik er ook van mag vinden, waarom 2 jaar lang??

Bij een puppy (maar dan 100% afgekolft), zou ik me er ergens, heel diep van binnen, nog een voorstelling van kunnen maken.

2 jaar lang live voeden aan een hond, gaat nergens over.



Nou ja, het gaat wel ergens over, maar normaal is het zeker niet!

Getver :sick:

@mandy_d. wrote:

Wat ik er ook van mag vinden, waarom 2 jaar lang??

Bij een puppy (maar dan 100% afgekolft), zou ik me er ergens, heel diep van binnen, nog een voorstelling van kunnen maken.

2 jaar lang live voeden aan een hond, gaat nergens over.



Nou ja, het gaat wel ergens over, maar normaal is het zeker niet!




He, de WHO (World health organisation) raadt ook 2 jaar aan voor mensen hoor, dus waarom niet voor honden 8)



Haha maar even serieus, wij hebben ook een hond, maar die ga ik echt niet aanleggen hoor :mrgreen: Dat dat beestje blijkbaar weet hoe aan te happen, zonder te bijten/trekken weet ik het…

Oh ieks dit gaat echt een paar bruggen te ver!

Omg, omg, omfg, dit vind ik toch wel een beetje gek hoor :shifty:

@Selena wrote:

@mandy_d. wrote:
Wat ik er ook van mag vinden, waarom 2 jaar lang??

Bij een puppy (maar dan 100% afgekolft), zou ik me er ergens, heel diep van binnen, nog een voorstelling van kunnen maken.

2 jaar lang live voeden aan een hond, gaat nergens over.



Nou ja, het gaat wel ergens over, maar normaal is het zeker niet!




He, de WHO (World health organisation) raadt ook 2 jaar aan voor mensen hoor, dus waarom niet voor honden 8)



Haha maar even serieus, wij hebben ook een hond, maar die ga ik echt niet aanleggen hoor :mrgreen: Dat dat beestje blijkbaar weet hoe aan te happen, zonder te bijten/trekken weet ik het…




Ja, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar 2 jaar is voor hondenjaren veel meer,dan voor een baby…off course.



Ik vind dit raaaaaaaaaaaaaaaaaaar…zo heb ik toch mijn mening gegeven.

@lonneke1980 wrote:

Oh ieks dit gaat echt een paar bruggen te ver!




Een paar maar :lol:

Harre bakkes zeg…Vind dat maar een vies idee hoor…