Vrouw en kind dood aangetroffen in Dorst

(Novum) - Een vrouw en een kind zijn in het Brabantse Dorst dood aangetroffen. De lichamen werden rond 22.00 uur aangetroffen in een voormalige boswachterswoning aan de Wethouder van Dijklaan in Dorst. De politie onderzoekt de zaak.De doodsoorzaak is nog niet bekend, maar volgens een woordvoerder houdt de politie rekening met een misdrijf, mogelijk met problemen in de relationele sfeer als oorzaak. Ook de identiteit van de slachtoffers is nog onbekend.Na een tip van een verontruste kennis die al enkele dagen de vrouw niet telefonisch kon bereiken, nam de politie poolshoogte bij de voormalige boswachterswoning in het dorpje bij Gilze-Rijen. Daar werden de lichamen aangetroffen.

Wat een vreselijk nieuws weer. :kaars: :kaars:

triest he. Ik hoorde op de radio dat haar man kort geleden aan kanker zou zijn overleden en dat ze zelf haar kind en zich zelf heeft omgebracht…

:: :kaars: ::

dit is 5 km bij ons vandaan gebeurd en ik heb inderdaad ook gehoord dat haar man een paar maanden geleden gestorven is aan kanker en dat ze dit grote verlies niet kon verwerken en dus haar kind omgebracht en daarna zichzelf!

een goede vriendin met wie ze dagelijks contact had heeft de politie ingeschakeld omdat ze al een paar dagen niets van haar gehoord had, de politie is het huis in gegaan en heeft het 2 jarige kind en moeder daar dood aangetroffen!

ik snap dan nooit zo goed dat niemand gemerkt heeft dat het zo slecht ging met haar?! van de andere kant kunnen mensen dat soms ook goed verbergen!

tja gewoon heel triest!

Ja, in deze plaats woont een vriendin van mijn moeder.

Mijn oma en opa komen hier ook vandaan.

Is een dorp waar je heel teruggetrokken kunt leven als je wilt.

Ze had blijkbaar weinig contact met de buurman bijvoorbeeld.

Dan kun je veel dingen verbergen helaas.

Ik vind dit altijd zo erg om te horen.

Wat ontzettend triest, en zo erg dat niemand maar iets vermoed heeft…