Vrouw bevalt opnieuw van drieling

Uitgegeven: 31 augustus 2007 06:03

AMSTERDAM - Een vrouw in de Amerikaanse staat Ohio is woensdag voor de tweede keer bevallen van een drieling. De kans dat dit gebeurt is volgens deskundigen één op 64 miljoen. De twee drielingen zijn op natuurlijke wijze verwekt.

De vrouw (39) en haar man (48) wilden na de eerste drieling nog één kind. “Je accepteert wat God je geeft”, zei de vrouw. “En dit is wat we volgens hem aankunnen.”

Een drieling vereist ongeveer driehonderd luierverschoningen per week en verbruikt wekelijks 168 flessen melk.

De eerste drieling van het echtpaar wordt 4 jaar in december. Het echtpaar is zes jaar getrouwd en heeft drie volwassen kinderen uit eerdere huwelijken.

Een vrouw in New Jersey baarde vorig jaar haar tweede op natuurlijke wijze verwekte drieling.

:shock: :shock: :shock: het zal je mar gebeuren :silenced:

Nou, succes ermee :? Zal op den duur wel loslopen maar toch…

Dan heb je al volwasssen kinderen en dan een drieling en dan neem je de gok van nog 1 tje erbij. Nou ik had het gelaten.

@Bella wrote:

Dan heb je al volwasssen kinderen en dan een drieling en dan neem je de gok van nog 1 tje erbij. Nou ik had het gelaten.

Idem dito.

zodan :shock:

er loop in nl ook iemand die een drieling krijgt 1 eieg

ze wordt al 18 sept ingeleid

Een drieling vereist ongeveer driehonderd luierverschoningen per week en verbruikt wekelijks 168 flessen melk.

en dan 100 luiers per baby.. 100/7 is 14 per dag... pfff.. beetje overdreven..

168 flessen melk... 56 per baby.. 56/7 = 8 per dag... dat komt wel in de richting in het begin dan... :D

maar hij lijkt me erg vermoeiend.. 3 kids in 1 keer...

3 in 1 keer heeft als voordeel dat je daarna ook in 1 keer uit de luiers bent.

Maar als je daarna weer een drieling krijgt, tsja 8)

Gelukkig hebben ze al ervaring :lol:

vind het echt grappig dat iemand zoiets 2 keer overkomt :smiley:

Mijn vader is ook een drieling… ze zeggen dat t een generatie overslaat…

dus wie weet :mrgreen:

je zou er maar aanstaan :shock:

ze hebben dus samen 9 kids als ik het goed begrijp :shock:

nee voor de 2e keer bevallen van een 3-ling

dus 2x3 is 6 :smiley:

@charity wrote:

Uitgegeven: 31 augustus 2007 06:03

AMSTERDAM - Een vrouw in de Amerikaanse staat Ohio is woensdag voor de tweede keer bevallen van een drieling. De kans dat dit gebeurt is volgens deskundigen één op 64 miljoen. De twee drielingen zijn op natuurlijke wijze verwekt.

De vrouw (39) en haar man (48) wilden na de eerste drieling nog één kind. “Je accepteert wat God je geeft”, zei de vrouw. “En dit is wat we volgens hem aankunnen.”

De eerste drieling van het echtpaar wordt 4 jaar in december. Het echtpaar is zes jaar getrouwd en heeft drie volwassen kinderen uit eerdere huwelijken.

Een vrouw in New Jersey baarde vorig jaar haar tweede op natuurlijke wijze verwekte drieling.

• die drie volwassen kinderen is dat toch echt negen :wink: :slight_smile:

@chantalmvbrittany wrote:

zodan :shock:

er loop in nl ook iemand die een drieling krijgt 1 eieg

ze wordt al 18 sept ingeleid

Zo bijzonder is dat toch niet?

Kennissen van ons hebben ook een 3-ling.

Het word pas bijzonder als je 2 keer een 3-ling krijgt.

Of meer natuurlijk. 8)

Al hoop ik dat niemand dat ooit mee hoeft te maken… :shock:

Ik vind 1 per keer, meer dan genoeg. :slight_smile:

Dacht ook dat een drieling niet zo bijzonder was (was klasgenootje ook), maar dat je 2 keer een drieling krijgt :shock: . Maarja, kan het me wel voorstellen dat je na een drieling graag nog een keer zwanger wil worden, en het nu eens rústig wil ervaren… Beetje l*llig dat je dan weer en drieling krijgt ja 8)