Een 26-jarige vrouw uit Den Haag is dinsdag aangerand door een jongen van ongeveer 9 jaar.
De vrouw was in het Zuiderpark in haar woonplaats aan het joggen toen de jongen haar op de grond gooide en betastte.
Toen de jongen de vrouw rond 16.30 uur aansprak in het park, negeerde de Haagse hem in eerste instantie.
Daarop zette hij de achtervolging in. De vrouw stopte om te vragen wat hij van haar wilde.
De jongen maakte volgens de politie opmerkingen in de trant van ‘ik vind je mooi’ en ‘ik kom voor jou’, en sloeg daarna toe.
De politie meldt dat meerdere mensen in de buurt waren toen de jongen de vrouw aanviel, maar getuigen hebben zich nog niet gemeld.
:shock: :shock: :shock:
jeetje!!! :shock: direct naar het pieterbaancentrum sturen dat joch!!! :x
9 jaar en een volwassen vrouw op de grond gooien nee sorry volgens mij klopt er iets niet :naughty:
mijn zoon is 10 en die zou nog geen volwassen vrouw op de grond kunnen gooien vindt het een vreemd verhaal
@ilsederooy wrote:
9 jaar en een volwassen vrouw op de grond gooien nee sorry volgens mij klopt er iets niet :naughty:
mijn zoon is 10 en die zou nog geen volwassen vrouw op de grond kunnen gooien vindt het een vreemd verhaal
Misschien is de vrouw iets kleiner van stuk… En de jongen wat forser voor zn leeftijd…?
Kan wel hoor!
nou ja laat ik het zo zeggen…ik kan mij NIET voorstellen dat ik mijzelf door een 9 jarige laat aanranden…dat kan gewoon niet denk ik als volwassen vrouw
Vaag verhaal zeg! :?
toen ik nog op de bso werkte was er een meisje die mij zo optilde en het lokaal uitzette …ok ik stribbelde niet tegen waren aan het dollen…maar goed…om evenduidelijk te maken dat het dus wel kan…
zij was ook ong 9 jr…
( haar vader was een grote donkere amerikaan…zo’n eentje die je altijd op tv ziet…in het leger…)
zij had dus overduidelijk zijn bouw geerft :mrgreen:
:shock:
Hm :think: waarschijnlijk ben je in dit geval ook zwaar overdonderd??
@stillewater wrote:
@debbel wrote:Hm :think: waarschijnlijk ben je in dit geval ook zwaar overdonderd??
Ik denk dat ik heel hard in de lach zou schieten :lol:
Naderhand misschien maar op het moment supreme zelf :think:
:mrgreen: