vrolijk kerstfeest/ rot herrie

eerst om half een… zet die idioot hier ind e straat de luidsprekers op om vervolgens een uur kerstmuziek door de straten te laten schallen :shock: kinderen wakker… iedereen beetje gepikeerd op straat (hij doet het al jaren, maar niemand durft er wat van te zeggen… hij heeft iets van eens stoornis en kan daardoor giga uit zn stekker gaan :shock: )



vervolgens komt er een koor… om half zes pal bij ons onder het raam zingen… grrrrr… weeeer wakker…





die verrotte tradities ook :wall: :wall: :wall: :cry: zo begin ik echt niet aan super leuke kerstdagen met mega weinig slaap… :wall: :wall:

Dat is knap vervelend voor volgend jaar de avond van te voren de draadjes naar de luidsprekers door knippen :slight_smile:

Lekker irritant is dat dan zeg

snap dat je ervan baalt

eergister werd hier om precies 00:00 een vuurwerkpot afgestoken ding krijste en gilde, hier ook dus kids wakker toen,Dachten zeker dat het al de 31e was :silenced:

@konijn wrote:

eerst om half een… zet die idioot hier ind e straat de luidsprekers op om vervolgens een uur kerstmuziek door de straten te laten schallen :shock: kinderen wakker… iedereen beetje gepikeerd op straat (hij doet het al jaren, maar niemand durft er wat van te zeggen… hij heeft iets van eens stoornis en kan daardoor giga uit zn stekker gaan :shock: )


Gewoon politie bellen. Zou ik wel doen denk ik.

ik had toch ook de politie gebeld hoor, als er midden in de nacht een disco zou ontstaan… en dan maakt het niet uit dat hij dat elk jaar doet, of dat hij uit zijn plaat kan gaan… de politie vraagt bij aangifte aan de telefoon wel je naam en nummer, maar als jij daar bij zegt dat je dat niet wil kenbaar laten maken, dan doen ze dat ook niet… de groeten zeg, zo zou iedereen wel met alles weg kunnen komen…