vroege test posi andere test nega.....he?

Hallo,ik heb even een dringende vraag…afgelopen zaterdag de vroege zwangerscahpstest gedaan(die van 4 dagen vroeger)en daar kwam een heel licht roze streep zichtbaar.

Maar net een gewone gehaald en die is negatief…ben ik nu zwanger,of heb ik gewoon nog te weinig hcg voor de normale test…

kwaaltjes zijn er wel,gevoelige tepels,lust geen koffie meer,roken doe ik plotseling ook niet meer…

oja ook nog eens verstopt,maar wel winderig…(ja sorry btje smerig)

het kan zijn dat je zwanger bent maar idd nog te weinig hcg hormoon hebt. Als de vroege test za een heel licht streepje gaf dan snap ik wel dat de gewone nu nog negatief is. :wink:

Wanneer is je NOD? Zou de dag erna opnieuw een testje doen!

Dat is het meest betrouwbaar.

Succes! En ik duim dat je zwanger bent! :pray:

@Smurf78 wrote:

het kan zijn dat je zwanger bent maar idd nog te weinig hcg hormoon hebt. Als de vroege test za een heel licht streepje gaf dan snap ik wel dat de gewone nu nog negatief is. :wink:

Wanneer is je NOD? Zou de dag erna opnieuw een testje doen!

Dat is het meest betrouwbaar.

Succes! En ik duim dat je zwanger bent! :pray:

Mijn nod was zondag. denk ik…ik heb in oktober een miskraam gehad,daarna snel weer ongi geworden begin november ,dus helaas onregelmatig…

De 21 ste november had ik mijn laatste dag van mijn ongi

Welk merk test heb je gedaan?

De vroege zwangerschapstest van Predictor staat namelijk bekend als erg onbetrouwbaar. Deze geeft zelfs een streepje als je hem onder kraanwater houdt of als er een man overheen plast. :roll: