Vroege Predictor ervaringen?

Iemand deze kersverse test al eens uitgeprobeerd? En natuurlijk ook benieuwd naar de tevredenheid en hoe goed en duidelijk het resultaat is geweest of dat er ook een ‘vals positief’ mee kan ontstaan ivm de hoge gevoeligheid…

Ben zelf nogal een test-mis/gebruikster en deze lokt wel ernstig uiteraard :angel:

Oei Rhi, sorry, ik vind dit geldklopperij…

En vooral omdat vroege miskramen zo vaak voorkomen.

Als die testen niet bestonden zouden mensen niet eens hebben geweten dat ze zwanger waren, het levert alleen maar extra verdriet op.

Mijn gyn zei het toen; als al die gevoelige testen niet bestonden had ik niet zoveel patienten met meerdere miskramen.

Maar ik snap de verleiding, ik heb ze allemaal getest :mrgreen:

Hahaha Lyd snap ik idd. Ik zie het dan ook niet eens als een vroege miskraam hoor, maar een ‘mislukte innestelling’ oid. Doe er verder ook niets mee, ga geen testen ‘eisen’ bij de gyn of zo. :o Die heeft al genoeg werk :lol:

Het enige wat het doet voor mij is wat sneller zekerheid/schijnzekerheid. Als ik nl testen steeds minder duidelijk zie worden: misgegaan volgende ronde etc. Worden ze duidelijker: tijd voor een feestje of idd de gyn werk bezorgen :lol:

Ik heb zelf geen ervaring met deze test, maar op een ander forum lees ik vaak dat er vals positief mee wordt getest…

Ik ben ook geen voorstander van veel te vroeg testen. Wat voor meerwaarde heeft het als je alsnog ongesteld wordt? Sommigen testen altijd als ze ruim voor hun NOD zitten en als ze dan ongesteld worden, hebben ze een miskraam gehad. :roll: Ik weet dat jij zo niet denkt, maar dat je gewoon een testfreak bent, hihi.

Succes met testen, hopelijk heb je snel een streepje wat steeds duidelijker gaat worden!

@Jippie wrote:

Ik heb zelf geen ervaring met deze test, maar op een ander forum lees ik vaak dat er vals positief mee wordt getest…

Ik ben ook geen voorstander van veel te vroeg testen. Wat voor meerwaarde heeft het als je alsnog ongesteld wordt? Sommigen testen altijd als ze ruim voor hun NOD zitten en als ze dan ongesteld worden, hebben ze een miskraam gehad. :roll: Ik weet dat jij zo niet denkt, maar dat je gewoon een testfreak bent, hihi.

Succes met testen, hopelijk heb je snel een streepje wat steeds duidelijker gaat worden!

Dat bedoel ik :wink:

En met dat streepje voor Rhi bedoel ik het ook 8)

Whahaha Jippie je formuleert het idd passend! Ben een regelrechte testfreak en ik had die site kunnen bedenken van dat plassen over een sticky :lol: Maar thnx voor jullie bemoedigende streepjeswoorden.

Maar vooruit, zolang je menstruatie rond de ‘verwachte’ datum komt is het een wat mij betreft een menstruatie. En ik weet bv nu al dat door de progestan deze menstruatie bij mij verlaat zal zijn. Maar dat zegt me geen donder want dat is hormonaal geknoei. :angel:

Mijn motto is en blijft; pas als ik een Predictor post-NOD positief krijg ben ik zwanger. :mrgreen:

En het allermooiste streepje is nu net wakker geworden dus die ga ik even uit zijn bedje plukken. :inlove:

Tot dan ga ik rustig proberen te blijven tot ik die welberuchte Predictor posi heb. En dat kan nog wel eventjes duren aangezien cryootjes nog wel eens wat langzamer willen ontwikkelen zover ik heb onthouden. :shifty:

wat een geknoei eig ook qua uitgerekende data door al die hormonsterzooi en invriezen en ontdooien gelukkig bestaan er nog termijnecho’s sjucht

een testfreak :mrgreen: (lekker duur grapje :silenced: ) ik heb geen ervaring met deze test

ik test ook nooit eerder dan me nod het kan dan nog zovaak fout gaan dat ik me die teleurstelling toch wil besparen

wens je wel heel veel succes toe met testen hopelijk is die positief!

Gefeli Roos! Maar ik test niet alleen maar de dure merktesten hoor. Daar haal ik er meestal pas 1 van als ik een el cheapootje van internet positief krijg. Zo zonde als je geen positieve krijgt van die duren :wink:

Aan de andere kant, als ik op jaarbasis ong 50/60 euro uitgeef aan testen is dat redelijk ruim genomen. Vergelijk dat maar eens met ovulatietesten die sommige dames in de MM nodig hebben. Dan wens ik dat ze meer geld mogen en kunnen uitgeven aan zwangerschapstesten en maar minimaal ovu-testen. :thumbup:

Als ik iig de el cheapo positief krijg dan koop ik er 1 van CB (bij voorkeur digi ditmaal dus de indicator gekocht) en 1 Predictor (gewone ivm de hoge hoeveel hCG die die nodig heeft) en als die Predictor positief is dan durf ik pas mijn gyn te bellen en de VK voor een echo. Alle andere testen ‘vertrouw’ ik daar niet genoeg voor. Juist vanwege wat je al aangeeft, een positieve test is grappig en fijn maar zegt door de gevoeligheid tegenwoordig al wat minder door de grote kans dat het alsnog misgaat.

Oooh ik zit zooo raar in elkaar hahaha.

dank je wel ook ik ben door de medische molen zwanger geraakt :inlove: gelukkig heb ik nooit ovu testen gebruikt omdat die onbetrouwbaar bij mij zouden zijn

toen ik dit maal zwanger raakte had ik 2 van cb digitale zo mooi om dan ook echt zwanger te zien staan :inlove:

daarna heb ik nog 2 goedkope gedaan van de kruidvat omdat je die kan bewaren is wel leuk voor later :dance:

hoop dat je snel een positieve test in je handen krijgt! :-*

Thnx Roos, ik heb het al mee mogen maken hoor. Daar ben ik al heel dankbaar voor en haalt toch wat druk van de ketel. Al is de wens voor nog een baby best groot (kraamschudden helpt niet echt :lol: ).

Jij hebt PCO toch? Super dat het met wat hulp toch echt gelukt is nu! Geniet er lekker van en idd een mooie zwangerschapstest bewaren voor het babyboek. Doe ik ook (vandaar ook de Predictors die blijven heel lang mooi) altijd en is echt leuk voor later. :inlove:

Ik ga pas aankomende vrijdag een test doen aangezien ik dan pas een fictieve NOD heb geloof ik. Iig is het dan 14 dagen na de terugplaatsing. En zover ik weet kan een cryo wat trager ontwikkelen/innestelen oid dus daar maar een beetje rekening mee houden. En ik doe aan zelfbescherming omdat we toch een matige embryo terug hebben gekregen. Dus lekker heen en weer geslingert tussen hoop en vrees as usual. 8)