Vroege eisprong?

Bianca thanks! Ik geloof dat het allemaal wel verwoord welke pijntjes ik ook heb. Dat stelt wel weer gerust. Mocht je inderdaad daar iets meer over te weten komen op 22 dec. zou ik het graag willen weten (PB kan ook als het niet allemaal geschikt is voor hier…) Ik heb ook het idee dat het idd meer wordt rond de weken van mijn menstruatie…

Heb trouwens de hele avond heel erge last van mijn zij, dus ik denk dat dat mijn eisprong is, echt steken. Kijken wat mijn temp morgenochtend doet… zit wel ongeveer in het midden nu.

owkee, tja iig geen zorgen maken meid,

nav waaraan vroeg je dit eigenlijk?



Uit bezorgdheid of omdat je ms echt dacht dat je iets anders had?



Ik weet iig dat als je ongesteldheid uitblijft, of ondraaglijk is, ( je dag beheerst ) je dan wel aan de bel moet trekken, ook als je koorts krijgt na een curetage,

koorts is een slecht teken ,



nou kop op he lieve meid, en nuh ik laathet je wel weten.



groetjes bianca.

Bianca het voelde gewoon niet goed de laatste tijd, maar dat kan ook tussen mijn oren zitten… ik heb na de curettage best een lange tijd “pijn” gehouden, we zijn nu 3 maanden verder en de kwaaltjes die jij noemde heb ik ook en dat duurt me gewoon te lang eigenlijk. Mijn ongi is een stuk heftiger maar die is er in ieder geval en dat is op dit moment wel het belangrijkste.

Ik vroeg dit omdat mijn temp een week na mijn ongi al met 0.4 was gestegen (vorige keer ook) dus ik vroeg me af of het kwaad kon of dat een eisprong kon zijn en of het erg is als hij al zo vroeg is. Maar de zijpijn van vandaag kan ook weer op een eisprong wijzen… het worden dus weer twee lange weken… mijn NOD net voor de kerst dus dat betekent dat ik dan ook nog eens met de kerst mijn ongi heb :silenced: