vroege echo

:hug:

Teun geen makkelijke feestdagen voor je. :hug: Maar ik hoop en duim voor je dat het een kwestie van raken van een bloedvaatje en irritatie van je baarmoeder is geweest. :pray:

wat ik nog bedacht: ik had toen dus ook zoveel buikpijn, vandaar de echo ter controle op bbm-zwscp, maar achteraf waren het waarschijnlijk mijn darmen die erg in de knoop zaten ofzo, dacht de vk. Zou dat bij jou ook kunnen?

Geen bloed is positief, maar je gevoel is natuurlijk heel dubbel, zwaar hoor meis…

Hier is het rustig, ik ben erg beroerd en heb mega zere borsten (dat was met *Esli allemaal veel milder) dus mijn man grapt al dat het een tweeling is. Lolbroek…

Vannacht gedroomd dat het mis ging, dus bij mij ook veel spanning, nog twee nachtjes…

wat een spannend gedoe toch he annelieske!

gelukkig nog maar 2 nachten wachten, hier nog 3 nachten dus dat is wel te doen!

die pijn is waarschijnlijk geweest van de bloeding die ze in mn baarmoeder kon zien met de echo…alleen we typisch dat ik die verschrikkelijk pijnsteken aanvallen niet meer heb gehad, terwijl ik toch ook bijna geen bloed verloren heb dus het zou niet minder kunnen zijn qua bloeding ofzo…

ik ben wel ontzettend misselijk nog steeds en ook last van mn boobs…

dus ik hoop ergens dat het misschien nog goed zit!

laat je even weten hoe het wet annelieske woensdag!

Annelieske lastig idd he die kwaaltjes ed en toch nog geen zekerheid. Hopelijk krijg je die snel wel op een heel positieve manier!

Teun baarmoeders zijn ook rare ‘dingen’ hoor. Die reageren niet altijd even lief op bloed van binnen, zelfs innestellen kan pijnlijk zijn wanneer er een vaatje geraakt wordt. Hopelijk ook voor jullie goed nieuws. :-*

ik heb over 3 kwartier de echo, ben zo mega zenuwachtig…pfff…wat is dit spannend zeg…

:pray: Heel veel succes maar hopelijk nog veel meer plezier omdat je een prachtig klein moppie in de maak ziet! :-*

spannend hoor!

In mijn vorige zwangerschap was ik ook zo bang dat het misging…

2 dagen ervoor de eerste controle inclusief kloppend hartje…

toen ineens krampen, pijn en bloedverlies.

maar nee hoor… ons manneke zat nog vrolijk in mijn buik te bewegen…

Hopelijk heb je een mooie echo gehad! :pray:

En jij morgen Teun

spannend…

ik zat destijds ook helemaal in de rats dus herken het zeker…

annelieske ik hoop dat je hier snel goed nieuws komt posten!!

ik kan niet wachten tot morgen…

ergens heb ik iets meer hoop gekregen door zoveel kwaaltjes en pijntjes, maar vanochtend werd ik wakker en ineens voelde ik mn borsten niet meer pijnlijk…dus het is toch weer afwachten geblazen!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

nou, hehe, daar ben ik dan weer…

allereerst: mooie echo gehad, prachtig duidelijk en gelijkmatig kloppend hartje, en we kregen zomaar wat dagen kado: de gyn zei: je bent 7 weken zwanger

Omdat er een cyste op mijn ene eierstok zit wil hij me graag terug zien, dat zal op 31 januari zijn. als er eerder wat is mag ik bellen. Daarna overleggen we wat we doen, bij hem blijven of naar de VK. Bloedgeprikt ook, allemaal keurig geregeld, ik vond het heel fijn hoe de gyn ermee omging.

Het bloedverlies komt zeer waarschijnlijk door een heel gevoelige baarmoedermond, zolang het zo is zoals het is hoef ik mee geen zorgen te maken, dus dat ga ik serieus proberen niet meer te doen

Het is heel onwerkelijk, ik ben dus echt zwanger en het ziet er heel goed uit, ongelooflijk…

:inlove:

geweldig!! gefeliciteerd!

@annelieske wrote:

Het is heel onwerkelijk, ik ben dus echt zwanger en het ziet er heel goed uit, ongelooflijk…

:dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!!! :-*

:inlove: :thumbup: Top meis! Enneuh probeer zover het kan toch een beetje te genieten van het goeie nieuws. Die cyste is ws de plek waar het eitje voor dit beebje is gesprongen. Niet te druk om maken het is eigenlijk een heel goed teken! Het follikel waaruit je ei springt blijft nl gevuld met vocht (tot een week of 12) omdat daarin het gele lichaam zit wat progesteron aanmaakt zodat je zwangerschap intact blijft. Na een IVF behandeling heb ik er meestal een stuk of 10 van die ‘cystes’ omdat er bij mij zoveel eitjes geoogst worden. :wink:

Teun jij morgen dus ik blijf nog doorduimen voor je en hopelijk voor jullie ook zulk goed nieuws! :pray:

Teun, hoelaat heb jij de echo??

Ik duim voor je!

hoii

hartje klopte!!

ben helemaal van slag haha

het vruchtzakje was in verhouding niet niet zoveel gegroeid als dat zou moeten zijn 1 week na de vorige echo…maar wat er in het vruchtzakje zat was wel een stuk groter 4 mm (volgens mij haha) en klopte luid en duidelijk…en ze zei dat het er gezond en goed uit zag, maar nog wel erg vroeg…

ze zei dat het niet uitmaakte dat het vruchtzakje minder groot was, omdat het hartje nu goed klopte was dat goed genoeg, en later zou dan blijven hoe ver is precies ben…

nou ben nog aan het bijkomen van de schrik, het was een emotionele rolercoaster vandaag!

thanks voor al het duimen ladies!

rhiannon wat denk jij? jij bent voor mijn gevoel expert…klopt het een beetje wat ik zeg over dat de groei van het vruchtzakje minder belangrijk is als het hartje klopt?

:dance: :dance:

wat een goed nieuws!!

Teun wat goed!!! :thumbup: :inlove: Een kloppend hartje is heeeeel belangrijk, dan weet je zeker dat er echt een vruchtje in het zakje groeit. En ja het vruchtje moet echt goed groeien. Dat zakje is flexibel en in het begin is een meetfoutje zo gemaakt. Vertrouw op de echo want op je lijf vertrouwen na een MK is moeilijk dat is iets wat ik ook weet. :-*

yes Teun, wat goed! Geweldig nieuws!