vroeg wakker van de trek

Ivan krijgt sinds vorige week geen melk meer voor het slapen . Ging gelijk erg goed, zonder problemen slapen. Als hij melk kreeg dan sliep hij met gemakt tot 8.00/8.30. Nu word hij rond 6.00/half 7 wakker van de honger HIj drinkt dan ook gretig zijn pap op.

Daarna kan ik hem weer op bed leggen dan tukt hij tot 9 uur /10 uur. Moet ik hem overdag meer geven? zodat hij langer verzadigd blijft of toch maar weer s avonds zijn melk geven?

Hij krijgt dus

's ochtends pap

fruit plus sap of thee

2 tot 2,5 broodjes zijn melk gaat niet helemaal op (eigenwijs niet uit tuit /beker zijn melk willen drinken)

na zijn slapen iets lekkers, liga of koekje of iets anders plus sap

's avonds ruim bord vol eten 1,5 aardappel, 2 scheppen groentes , plus stuk vlees (niet altijd)

daarna grote bak yoghurt

Lijkt mij voldoende wat hij binnenkrijgt. Wellicht dat je de yoghurt naar een later tijdstip kunt verschuiven? Of toch weer de melk. Ik zou daar niet zo moeilijk over doen. Als het hier zou helpen, dan kreeg ie iedere avond een beker melk voor het slapen.

Zoonlief krijgt voor het slapen een beker sap. Soms nog een cracker of een koekje erbij. Bij hem maakt het niet uit wat hij voor het slapen nog krijgt, hij is altijd tussen 6 en 7 wakker. :roll: :wink:

Ik zou dan gewoon lekker die fles weer aanschaffen hoor. Of die yoghurt een uurtje na het eten geven ofzo.

Hier krijgt Talysha ook nog steeds een fles van 200ml voordat ze naar bed gaat.

Zou de fles gewoon weer geven voor bedtijd :slight_smile:

Jade red het ook nog niet om zonder de fles te gaan slapen… dus die krijgt ze gewoon nog eventjes…

vannacht werd hij zelfs wakker toen dus melk gegeven. Daarna heeft hij heerlijk verder geslapen tot 8 uur

en hoe is het vanacht gegaan??

HIj heeft dus zondag wel melk gehad omdat hij geen warm eten wilde. EN hij sliep tot 8.30 :wall: gister geen melk gehad en hij werd om 7 uur wakker. :roll:

Dat lijkt me duidelijk dan: gewoon weer lekker aan de melk. Hoewel ik 7 uur ook wel een mooie tijd vind om wakker te worden maar dat komt misschien omdat 7 uur voor mijn zoontje uitslapen is

Dan had ik de fles weer heeeeeeul snel ingevoerd! :lol:

@cees77 wrote:

Dat lijkt me duidelijk dan: gewoon weer lekker aan de melk. Hoewel ik 7 uur ook wel een mooie tijd vind om wakker te worden maar dat komt misschien omdat 7 uur voor mijn zoontje uitslapen is

Ik ben waarschijnlijk gewoon verwend :oops: :oops: Maar het is frapant dat hij met melk 's avonds gewoon om 8.00/8.30 wakker word.

Zonder melk is het of 7 uur of eerder dan 7 uur maar is dan ook nog moe want na zijn papfles slaapt hij zo weer verder

Hij krijgt nu ook gewoon weer melk 's avonds