vroeg ingedaalt

Ik hoorde gisteren dat mijn kindje al helemaal ingedaalt is…is dat niet vroeg? zeg dat nog iets over de bevalling, of je eerder bevalt?

Vond het namenlijk zelf wel heel vroeg, mijn eerste kindje was pas heel laat ingedaalt en met 38 weken geboren…

Volgens mij hoeft dat niets te zeggen. Bij mijn tweede zwangerschap was de kleine ook rond deze termijn al ingedaald. Uiteindelijk ben ik wel eerder bevallen met 36wkn en 5 dgn. Maar dat heeft daar volgens mij niets mee te maken. Had nl ook mijn verbazing uitgesproken bij de VK en die zei dat het niets zou zeggen over het tijdstip van je bevalling.

Beide kids hier met 31/32 week ingedaald, ook vrij vroeg. Maar met 41 en met 39+3 bevallen. Dus nee, het zegt niets over eerder bevallen :wink:

Mijn eerste was ook met 29 weken al ingedaald. En ik ben met 40+2 gevallen.

De tweede was later pas ingedaald. Ik geloof rond weet 31 ofzo. En ook van haar ben ik pas met 40+1 bevallen. Het zegt dus niks.

Mijn kindje was met 31 weken volledig ingedaald.

Met 38 weken bleek hij toch weer wat hoger te zitten :eh:

Met 39 weken bevallen.

Mijn meisje was met 28 weken al helemaal ingedaald. Ben 2 dagen voor mn uitgerekende datum bevallen. Volgens mij zegt het niks over wanneer je gaat bevallen.

xx

bedankt voor jullie antwoorden. het zal inderdaat niks zeggen over wanneer je bevalt, was er benieuwd naar…

:slight_smile:

zowel onze eerste als 2e waren al vroeg ingedaald. De eerste rond de 28 wkn. de 2e al iets eerder.

Maar ze schoten allebei op een gegeven moment weer omhoog om een week later weer in te dalen.

Er kan dus nog van alles gaan gebeuren.

Levi was erg vroeg al ingedaald, met de 41 weken bevallen :wink:

Dus nee, het wil eigenlijk niet veel zeggen!

Vroeg, vroeg, wat is vroeg?

Mijn zoontje was met 19 weken al volledig ingedaalt, zwangerschap was goed verlopen, zonder complicaties o.i.d.