vroeg indalen; zegt dat iets?

Vanochtend bij de VK geconstateerd dat de baby al vast ligt. Best vroeg, of valt dat mee? iemand ervaring mee? Komt dit mensje dan voor de verandering niet later dan 41 weken?? zou fijn zijn! :smiley:

Mijn eerste was ook met 32 al ingedaald en vast in het bekken… maar toen 40 weken en 5 dagen gelopen… dus net onder die 41 weken dan he :wink:

Yara was met 30 weken ingedaald en kwam met 37 weken.

Thije was gedaald met 35 weken al (twwede daalt namelijk soms pas in bij geboorte) en kwam met 41.5

ik dacht dus ook dat de tweede pas veel later zou dalen, vandaar mijn nieuwsgierigheid…maar het zal wel weer zo zijn dat het bij iedereen enorm verschillend is…zoals alle zwangerschappen enorm verschillend zijn… :smiley:

Ben benieuwd ik kreeg 2 weken geleden ookal te horen dat ze was ingedaald…



ik lees dus even mee :mrgreen: :mrgreen:

beiden kindjes waren al voor de 30 weken ingedaald…en met 39.1 en 39.5 geboren.



:-* inge

Mijn dochter lag al vanaf 24weken met dr hoofdje omlaag en bij 29weken vast. En ben pas bij week 38.3 bevallen…

Nope…Mateo daalde met 30 weken in en is met 41w3d geboren, Micah was met 27 weken al ingedaald en kwam met 41 weken

okay okay, ik heb de hoop al weer opgegeven :frowning: :wink:

ik zal geduldig afwachten…

@anjelique! wrote:

Mijn eerste was ook met 32 al ingedaald en vast in het bekken… maar toen 40 weken en 5 dagen gelopen… dus net onder die 41 weken dan he :wink:




Alsof je mijn verhaal overneemt…hier ook indalen vanaf 32 weken…wekenlang voorweeen…en toch 40 weken en 5 dagen gelopen…





Tja…elke keer als ik deze vragen lees dan snap ik het wel,maar helaas is er NOOIT een pasklaar antwoord…er zijn vrijwel geen aantoonbare signalen…meestal is het bij iedereen erg gevoelsmatig…als jij denkt dat iets een signaal kan zijn…misschien is dat dan ook wel zo!

Maar doe ondertussen wel rustig aan…je moet nog even!

Daarom reken ik nu dus ook echt die 3 weken erbij, heeft wel 3 zwangerschappen gekost eer ik eraan wilde :wink: