Vroeg indalen...vorm hoofd

De oudste heeft lang in stuit gelegen, tot 37 weken en beviel met 40+4, in een raptempo dus dat kind had zeg maar niks “geleden”.

Deze zit al 5 weken vast ingedaald en nu bedacht ik me ineens…ook zielig, dat beebje zit al 5 weken met het hoofdje “klem” :wink: Moet je jezelf voorstellen…dat je 5 weken op zijn kop staat haha!

Ik vroeg me ineens af…als je kindje vroeg indaalt, heb je dan ook eerder een punthoofd? Ik hoopte dat het iets zou zeggen over eerder bevallen, maar die vlieger ging niet op :mrgreen: Vroeg ik me gewoon even af, zo al wachtende.

nee hoor je kind krijgt er geen punthoofd van…dont worry :wink:

Whahaha Lenn zat ook al snel ondersteboven en ook ik vroeg me af of dat niet heel onprettig was :lol: maar ze schijnen er geen erg in te hebben…

Ook zat hij al vroeg vast in mijn bekken. Hij had door de lange uitdrijvingsfase een punthoofd maar dat is snel weer goedgekomen hoor. Ik denk dus dat dat punthoofd wel mee zal vallen :wink:

Hoop dat het niet al te lang meer voor je zal duren! :-*

Haha, mijn uk zit ook al een hele tijd klem daaronder. Ik vroeg me dat inderdaad ook wel eens af. En als je er over na gaat denken lijkt het ook wel heel zielig om de hele dag maar op je kop te hangen en alleen nog te kunnen brakedancen…

maar door het vruchtwater heeft beeb geen idee van zwaartekracht en ondersteboven hangen :wink: Als je zelf onder water bent voel je ook niet meer wanneer je op de kop bent of rechtop :wink:

Alletwee mijn jongens waren met 32 weken ingedaald. De oudste had een punthoofd, maar dat was van de vacuum :? De jongste was heel gaaf 8)

Nee daar krijgt hij/zij geen punthoofd van. Mijn dochtertje lag ook al heel erg vroeg ‘vast’ bij 31 weken al.

Haha en moest er ook vaak aan denken dat ze dan gewoon ondersteboven lag wekenlang… Maja volgens mij hebben ze dan niet door…

Grappig toch als je erover nadenkt? Zo’n beebje de hele tijd ondersteboven brakedancend :mrgreen:

Fijn dat ze er geen last van hebben dan!

mijn collega heeft ook gehad dat haar kindje vroeg ingedaald was maar haar kindje had wel een punthoofd. Hij heeft daar ook een helm voor gehad.

Maar goed iedere zwangerschap is anders!

gr Leonie

En een paar uur later is Wieniex bevallen van een dochter!

En… hoe is het met haar hoofdje?? :inlove:

Gefeliciteerd met jullie meisje Sofie Anna! :inlove:

Een heeeeel mooi rond hoofdje!! :inlove:

:mrgreen:

Ik kreeg zelf wel een punthoofd van al dat gedraai in/op mijn bekken, maar mijn kindjes hadden een mooi rond koppie hoor :mrgreen:

@juulke wrote:

Ik kreeg zelf wel een punthoofd van al dat gedraai in/op mijn bekken, maar mijn kindjes hadden een mooi rond koppie hoor :mrgreen:

WUAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAAHAH

:thumbup: :thumbup: :thumbup:

Neej joh hihi…,

Levi lag ook vroeg ingedaald maarre had een flink bol koppie! :mrgreen:

Proficiat met je dochter trouwens :inlove:

In principe hoef je je geen zorgen te maken hoor, mijn zoontje was met 19 weken al ingedaald en hij heeft een prachtig rond hoofdje gekregen!