vroeg indalen ook vroeg bevallen??

ik vroeg me af, aangezien dit me 3e kindje is…stel dat beeb zich nu heeft ingedaald, komt ze dan ook eerder???

thomas (de 2e) was helemaal niet ingedaald, pas bij 8 cm ontsluiting, dus vandaatr mijn vraagje

mijn buik is enorm gezakt en heb afentoe flinke steken in me onderbuik, dus ik denkj dat beeb zich een weg naar de uitgang begeeft

maar beval ik nu ook eerder???

Nee hoor, het betekent (helaas) niets…

Ik was ook vroeg ingedaald maar nog steeds over tijd bevallen… (wel iets minder overtijd dan bij de eerste, maar toch).

Dus helaas… het vertelt je niks.

Nee betekent niks, had je buik foto gezien (erg mooi en je ziet idd afgezakt) maar het hoeft niks te betekenen verder.

Ik heb al dagen achter elkaar veel last van onderbuikpijn en ook nog eens harde buiken, en dan zegt de VK dat ik gewoon een gevoelige baarmoeder hebt, maar ik weet bijna zeker dat ik ook last van indalen hebt en volgens mij kan indalen ook best wat pijn geven, ze noemen het ook :

indalingsweeen…

Was het maar zo voorspelbaar dat je ook een beetje kan weten wanneer de kleine eventueel kan komen, maar helaas hebben we met dit ook geen garantie.

ow… das wel jammer!! hier ook al een volledig ingedaalt beepje die ook al vast zit in bekken… vibi…

dus… k ben beneiuwd!!

Hier een beebje die bij week 34 al begon in te dalen, dus redelijk vroeg, maar nu (week 37 ) nog niet volledig is ingedaald, duurt dus veel langer dan gemiddeld.

Mijn Verloskundige zegt dat de wijze van hoe en wat van het indalen van geen enkel invloed is op wanneer je zou bevallen; jammer :wink:

Lucas zat al met 35 weken vast in mijn bekken en toen ben ik met 41 weken en 6 dagen ingeleid.

Pepijn was al met 33 weken helemaal ingedaald en toen ben ikmet 39+ 6 bevallen

Nu is onze uk ook al bijna ingedaald maar het is dus even afwachten wanneer ik ga bevallen.

hoii helaas zeg idd niks

lindsay was met 33 wkn al ingedaald… en werd gehaald met 38 weken maar als het nietgehaald hoefde te worden had ze iet vanzelf gekomen rond dietijd want mebaar moeder heebben ze flink moeten rijpen

groetjess

Helaas Kimmetje23, volgens mij zegt het inderdaad niks…

Luuk was rond de 34 weken al aardig ingedaalt, maar pas geboren met 41 weken en 3 dagen.

Maar wie weet is dat bij jou wel anders omdat het je 3e uk al is (en Luuk is mijn eerste).

In ieder geval succes met de laatste loodjes :thumbup:

Liefs Janneke :-*

Hier was het wel zo. Bevallen met 36+5 en ingedaald denk ik met 34 oid.

beide kids al ingedaald op 27 weken en bevallen op 39 weken en op 39+6 weken. (ingeleid om medische redenen dus anders nog later bevallen)

ik denk dat het niks uitmaakt (helaas :mrgreen: )

ingedaald, maar nog beweeglijk in bekken: 29 weken

ingedaald, vast in bekken: 32 weken

geboren met 40+1 :inlove:

stein lag met 32 weken vast in mijn bekken en ik ben bevallen op 40 weken en 4 dagen :think:

Hier niet, hier bij beide jochies met rond de 32 ingedaald en beide overtijd.