vrijgezellenfeest

Meiden help!!



Ik heb nog nooit een vrijgezellenfeest gehad of meegemaakt.

Nu gaat mijn lieve dinnetje trouwen en er is een feest georganiseerd.

Een prijzige avond maar dat heb ik met alle liefde voor over!



Nu gaan wij daarna een buffet houden die wij zelf maken ( ieder neemt wat mee )

Maar je neemt als gast zijnde een cadeautje mee toch?

Wat zou ik mee kunnen nemen?

Andere nemen al something old somthing new mee ( en de rest )

Maar wat zou ik kunnen geven?



Ik zat aan een klein boltaartje te denken en dan er iets in stoppen… MAAR WAT???



Ik hoor wel of jullie leuke ideetjes hebben…

ik heb geen cadeaus gehad met mijn vrijgezellen feest wel kleding die ik aan moest en een hele gezellige avond en een makeup workshop met alle dames

Cadeautje meenemen heb ik nog nooit gedaan en heb er zelf ook geen gekregen toen. Heb wel mijn beste vriendin toen een cadeautje gegeven op de dag zelf.

Ik heb ook nooit iets gegeven op een vrijgezellenfeest en zelf ook niet van iedereen persoonlijk iets gehad. Ik moest wat vragen beantwoorden (soort quiz) en bij elk goed antwoord kreeg ik iets toepasselijks.

Op mijn vrijgezellenfeest kreeg ik van iedereen iets waar een gedachte achter zat. Bijv. van mijn zus een ketting omdat ik altijd kettingen voor haar maak, een vriendin een pak lasanga, omdat ze in onze studententijd alleen Lasagna kon koken etc. Vond ik zelf erg leuk, want achter elk klein kadootje zat een gedachte :wink: Maar ik heb zelf ook genoeg vrijgezellenfeesten gehad zonder kadootjes hoor :mrgreen:

Ik heb er nog nooit van gehoord dat je dan een kadootje meeneemt, tenzij er dus iets ‘speciaals’ georganisseerd wordt.

Maar een boltaartje meenemen is natuurlijk altijd leuk.

Nou ik zat juist aan een boltaart te denkne omdat ik altijd haar cupcakes maak. ( ook die van de bruiloft )



Anders maak ik een boltaartje voor ze op de bruiloft zelf met centjes erin ofzo… Maar goed geen cadeaus dus…