vrijgezellenfeest

Wat hebben jullie gedaan? Of wat heb je georganiseerd een keer??

Mijn eigen:

overdag: Naar Preston Palace

's avonds: Eten en daarna spokentocht



Voor vriendin:

Overdag: High tea en workshop bloemschikken

's avonds: Eten in showcookingrestaurant en daarna stappen



Schoonzus:

Overdag: High tea en workshop servies schilderen

's avonds eten bij italiaan en daarna stappen.

voor mezelf:

make-up workshop en uit eten



voor vriendin 1

survival

uit eten



voor vriendin 2

high tea

dansworkshop



voor vriendin 3

survival met lasergamen in het bos

volgens mij gourmetten (ben het even kwijt :slight_smile: )

Eigen:

workshop buikdansen

uit eten bij Humphrey’s en stappen



Vriendin:

spelletjes/survival in het park

uit eten



Vriendin:

oud hollandse spelletjes in de tuin (wij dachten eerst: o nee!, maar het was echt een van de leukste vrijgezellenfeesten :lol: )

barbeque



Vriendin:

tegeltjes en schaaltjes maken en beschilderen

uit eten pizzeria



Schoonzus:

in groepjes gingen we een schilderij schilderen/spuiten/spatten/gooien en spelletjes doen

eten en daarna karaoke

mijn vrijgezellenfeest:



workshop koken en daarna het diner opeten… super gezellig!!



Manlief:

karten en stappen



Vriendin:

samen eten, bowlen, op stap

Eigen: niet gehad… wilde ik ook niet… :wink:





Voor vriendin: een surprise vrijgezellenfeest. Met de meiden bowlen, daarna eten, daarna stappen. Ze was helemaal overdonderd en wist niet wat haar overkwam. Alleen dat was al geslaagd!



Voor andere vriendin: zij moest verkleed als kip op een huifkar en zo een toch door stukje Twente. (Zij was de dochter van een kippenboer) Op de kar was eten en drinken en onderweg deden we nog spelletjes zoals klootschieten, blikgooien, ringwerpen. En daana bbq in een grote boerenschuur.







En bij anderen waar ik bij ben geweest, was het voornamelijk gewoon stappen en de bruid moest dan verkleed/opdrachtjes doen… (Hier hou ik dus niet zo van…)

Voor vriendin:

Working (music) party…

Een (ont)spannende speurtocht met een muzikale noot!

Er kwam een fotograaf mee en er werd een video-opname gemaakt! Erg leuk en je bent aktief bezig. Prijs 49,95 inclusief diner, foto’s en video-dvd opname.



Mijn vriendin vond het GEWELDIG!



Voor mij:

verkleed naar amsterdam, mijn man werd ook verrast, hij dacht lekker thuis te zitten. Nadat ik weg was gekaapt, moest mijn man ook!

Wij kwamen elkaar tegen in Amsterdam, daar hebben wij een speurtocht gedaan.



Veel succes met kiezen!



Liefs,

Moon

@NoortjeP wrote:

Eigen: niet gehad… wilde ik ook niet… :wink:




idem… lijkt me vreselijk zo’n ‘echte’ dag :oops:



Voor een vriendin hebben we een keer een vrijgezellenavond gehad, maar niet met ‘foute jurk + pruik’ door de stad heen ofzo.

We hebben er echt een meidenavond van gemaakt. Lekker gegeten, gekletst, ontzettend gelachen met elkaar en veeeeeeeeeeeeeeeeels te lang blijven zitten :lol:

Met diezelfde groep hebben we toen een cadeau gekocht voor de trouwerij om het ‘af te maken’.



Mijn man was een week later met de vriend van die vriendin en een groep vrienden wezen karten, ook gewoon een gezellige avond als mannen onder elkaar.

cariska is het voor het bruidspaar samen dan is misschien in leek de posthoorn of postwagen even naam vergeten wel heel leuk wilde wij voor mn vriendin ook doen maar helaas was het toen vol.

toen vrienden gingen trouwen wilden ze een gezamelijk vrijgezellen feest



we zijn overdag gaan quad rijden en savond bbq-en dit zou bij een meer maar omdat ze slecht weer voorspelden zijn we naar de kinderboerderij gegaan waar haar vader vrijwilliger was. Haar vader verzorgde de bbq en we hebben een super dag gehad voor niet te veel geld.



binnen nu en 3 maanden weer 1 maar daar zeg ik niets over, de bruid schrijft ook op kok :mrgreen:

eigen:

  • picknick
  • buikdans workshop
  • uit eten



    vriendin:
  • boerengolf
  • BBQ



    vriendin:
  • boerengolf
  • theater workshop (a la Lama’s) => toppertje (was in Utrecht)
  • eten

Eigen: Naar Antwerpen, daar overdag geluncht. Beetje geshopt, 's avonds gegeten en wezen stappen. Vervolgens in een B&B overnacht en de volgende dag over de vogeltjes markt gelopen. En als afsluiter nog ergens wat gegeten en gedronken. Was echt super!



Vriendin: Workshop klompen schilderen.

Eten bij de shusibar en daarna nog even een bar in geweest.

Eigen:

Naar een beautysalon, ik kreeg een heel uitgebreide behandeling en de andere meiden een gezicht en makeup behandeling

Daarna high tea

Toen eten en nog lekker stappen.

Ontzettend leuk!!



Meerder vrijgezellenfeesten (pfff wordt oud is al even geleden!)

workshop met wilgentakken

eten en stappen



borrelen, eten en stappen



workshops, eten en stappen



beetje hetzelfde allemaal eigenlijk.



Maar de meeste inderdaad vreemd verkleed!

Maar dat hoefde ik gelukkig niet!

Workshop tapas maken (en daarna opeten), daarna op stap… (Wel met een gingantische knoflookkegel :mrgreen: )

voor mezelf: zie beschrijving vriendin bij Krabje :wink:



Schoonzus: abseilen van de euromast. Mocht ik niet want was zwanger. Midgetgolf en 's avonds eten.



Met vriendin: cd inzingen, zeepketting maken en 's avonds uit eten

@mamaMarije wrote:

@NoortjeP wrote:
Eigen: niet gehad… wilde ik ook niet… :wink:




idem… lijkt me vreselijk zo’n ‘echte’ dag :oops:



Voor een vriendin hebben we een keer een vrijgezellenavond gehad, maar niet met ‘foute jurk + pruik’ door de stad heen ofzo.

We hebben er echt een meidenavond van gemaakt. Lekker gegeten, gekletst, ontzettend gelachen met elkaar en veeeeeeeeeeeeeeeeels te lang blijven zitten :lol:

Met diezelfde groep hebben we toen een cadeau gekocht voor de trouwerij om het ‘af te maken’.



Mijn man was een week later met de vriend van die vriendin en een groep vrienden wezen karten, ook gewoon een gezellige avond als mannen onder elkaar.




Zou ook niks voor mij zijn nee…



De vrijgezellen avond van jouw vriendin is dan meer mijn idee… klinkt echt heel leuk… :inlove:

en nu ben ik benieuwd naar de prijzen.



Bij een vriendinnetje die ik niet zo heel vaak zie (is ook meer een direct dinnetje van mijn zusje) werd er vanalles georganiseerd.



overvallen in de stad, high tea, borrelboot, champagne proeverij en nog uit eten (en waars. stappen). dat kwam neer op ca. € 125 euro.



Ik ben afgehaakt. Ik heb aangegeven het wel leuk te vinden om te komen, maar dan alleen met het eten. Ik vind het echt te gortig… zeker als je nog een cadeau moet aanschaffen (en toch nieuwe kleding - heb weliswaar nog een bruiloft)…



ik hoor zo om me heen dat dit tegenwoordig hele normale prijzen zijn…

@Amy82 wrote:

voor mezelf: zie beschrijving vriendin bij Krabje :wink:


:oops: das een andere vriendin eef!

Bij jou deden we bloemschikken en high tea en daarna uit eten.

bij mezelf:



Chocolade bonbons maken :drool:

terrasje (even tijd voordoen)

en ergens eten. Weet alleen niet meer hoe het heet, maar was ontzettend lachen. Soort middeleeuwse bediening (en eten ook :lol: ) Uiteraard wel ik ook wel in de zeik genomen, maar gelukkig was ik niet de enige en een paar van mijn tafelgenoten waren ook wel een beetje de klos :lol:

Daarna eventueel nog stappen, maar we vonden het eigenlijk wel prima zo. (waren ook maar met z’n 5-en, hoefde van mij ook niet zonodig, desondanks vond ik het toch wel wel erg leuk)



Rinse werd een paar weken eerder weggekaapt en ging met zijn vriendenclub skeën (hartje zomer) en kreeg daarbij een stel skies die behoorlijk toegetakelt waren met beitels en kreeg een baksteen erbij (hij had ooit eens tijdens een skivakantie gezegt dat zijn skies te scherp waren en sleepte er even mij langs een muurtje. Hij bedoelde eigenlijk dat er een braampje aanzat :lol: )

's avonds is hij redelijk dronken (niet bezopen) weer netjes afgeleverd.



Bij een vriendin zijn we overdag gezellig wat gaan drinken, waarna we met een huifkar ergens gedropt werden en een tocht (of hoe noem je dat) met klootballen moesten maken. Daarna werden we weer opgepikt.

's avond hebben we heerlijk gegeten. Ik meen dat het bij een bowlingbaan was en we ook nog gebowled hebben. Tjee, het is inmiddels zo’n 6 jaar geleden en ik weet het gewoon niet meer :doh:



Verder geen vrijgezellen feestjes meegemaakt. Mijn zus houd er ook niet zo van en ik had ook geen idee wie ik moest gaan uitnodigen. Ik heb het er maar bij gelaten.



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Zelf niet gehad.



Vriendin:

Solex rijden.

Tapas eten.