vrijgezellenfeest mannen

Hallo,



Ok vriend moet vrijgezellenfeest voor zijn broertje organiseren.

Maar hij komt er gewoon niet uit.

Hij is zelf ook nog nooit op 1 geweest.

Het is op heel kort dag de 27e deze maand.



Ze zijn met 10 man en daaronder ook pa en schoonpa.

Pa is lichamelijk niet in een hele goede gezondheid dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.

Verder zijn de helft oude collega’s van de bruidegom (en mijn vriend) maar ik kan nu niet echt zeggen dat het vrienden zijn we gaan 4x per jaar gezamelijk uit eten. Dus ik vind niet dat je van ze kan verwachten dat ze 80 euro of meer kwijt zijn aan zo’n dag.



En wat ik me dan afvraag waarom moet er iets gedaan worden ik bedoel is gewoon een hapje eten en een kroegentocht niet genoeg :think:

De dag zelf valt op Groningsontzet dus vriend vond het wel leuk om te combineren. Zwager van de bruidegom wil namelijk gaan lasergamen ofzo en quad rijden en daar ook eten in Friesland.



Graag wat tips of ervaringen gevraagt?



Ik zelf ga trouwens de 20e en we gaan boerengolf doen 9,- euro daarna wokken 35,- euro en dan naar een Hollandse avond 11,- euro entree drankes zijn voor jezelf en ieder doet 5,- in de pot voor de bruid.

mijn man is op vrijgezellenfeest geweest en zij zijn met een zelfde soort grote groep incl een vader wezen karten.



Na tijd nog een klein hapje gedaan en waren helemaal niet teveel kwijt geweest en hadden dikke lol gehad. Ook de vader had het erg leuk gevonden.

Manlief hier is wezen kleiduif schieten… ze hebben dikke lol gehad en het was helemaal niet zo duur.

Daarna nog een hapje eten in een simpele bistro a 30 euro p.p en dat was het dan…

Als het niet te duur mag zijn, zou ik even kijken of je niet bij iemand thuis kunt eten (barbecue?), dat scheelt al heel veel geld.

Ik zou dan iets doen als 's middags een activiteit (karten, laser gamen oid), dan eten, en dan 's avonds nog stappen/kroegentocht.

Vader & schoonvader hoeven er natuurlijk niet de hele tijd bij te zijn als ze dat niet volhouden.

Het is niet zo dat het niet te duur mag zijn maar zeg eerlijk als jij iemand niet eens zo heel goed kent dan ga je toch geen 80,- euro of meer uitgeven :think: We willen niet dat mensen afhaken omdat het te duur is.

Zelf dachten we painballen 12,50 pp voor 2 uur. Daarna in de stad pizza eten want mijn zwager is dol op pizza (half italiaans :wink: ) en dan gewoon de stad in en mooi meegenomen het vuurwerk bekijken en de kermis over omdat het Gronings ontzet is. Kom je uit op 55,- pp en dat is incl de drankjes.

Nee dat is waar maar goed wat moet je anders doen dan wat voor iedereen geschikt is.Het moet ook leuk blijven.

En als ze gaan paintballen dan kan sv altijd beslissen om pas met het eten er bij te komen.

Bij het uitje van de zwager is het all in 1 dus dan moet hij of de hele dag mee of niet mee.

Is Gronings ontzet niet op de 28e?

Ja normaal gesproken wel maar het valt dit jaar op een zondag dus word het de 27e geviert.

Let bij paintballen er wel op dat je vaak nog “kogeltjes” bij moet kopen. Met hub’s vrijgezellenfeest hebben zijn ze ook gaan paintballen, maar toen viel het bedrag dus hoger uit omdat ze extra kogeltjes hadden moeten kopen. Zou dat even nakijken zodat je niet voor verrassingen komt te staan!

leuk man met Bommen Berend de stad in :thumbup:

offuh workshop van het een of het ander, met mannen servies beschilderen kan ook erg leuk zijn, of pottenbakken!! geen idee wat voor types je hebt, maar ik geloof dat ik mijn vriendengroep wel warm krijg voor zoiets :slight_smile:

mijn man heeft dus ook de opdracht gekregen om een vrijgezellenfeest te organiseren.

super leuke activiteit gevonden waarbij ze heel wat uurtjes onder de pannen waren.

incl eten 100eu, exclusief 50eu.

oke best veel geld maar nadat ze iets goedkopers wilden is het veranderd en nu gaan ze eten, activiteit van 2uurtjes en stappen.

zonder stappen kom je ook al op 90eu p.p. en is de activiteit veel korter…



nja hij organiseert nooit meer zoiets…

want je kunt met geen mogelijkheid iedereen tevreden stellen.



55eu p.p is aardig netjes alles bij elkaar!



leuk zeg met gronings ontzet stappen!!

die datum hadden ze ook nog kunnen doen…

Nou de planning is dus anders geworden.

Vriend is gisteren met zijn pa bij de zwager,vriend en schoonpa geweest om het te overleggen. Het word dus toch de all in 1 arrangement.

En nu dus de vraag of de rest ook wel wil :?

De zwager neemt het nu ook over van mijn vriend en dat vind mijn vriend helemaal niet erg hahahahaha hij zal ook niet weer zo snel een vrijgezellenfeest organiseren niks voor hem.

Is paintballen dan wel iets voor die vader? Die was toch lichamelijk niet zo in orde?