vrijdag me nod

Hey meiden,

Ik ben bezig voor een broertje of zusje ( sorry wij zijn bezig moet ik eigenlijk zeggen). Ik heb aanstaande vrijdag heb ik nod , maar ik heb nu al een paar dagen ontzettende steken aan de rechterkant van me buik. Het voelt aan of ik al ongesteld ben. Normaal gesproken heb ik daar helemaal geen last van vlak voor ik ongi word. Wat kan dat zijn, heb ook wel last van me darmen maar masseer me rot op die plek de pijn gaat maar niet weg. Me eisprong is allang geweest. Het is pas poging nummer 1 dus ik ga er niet van uit dat ik zwanger ben. Vraag me alleen af waar die pijn toch vandaan komt :(.

groetjes Leonique

het kan natuurlijk van alles zijn dat blijft afwachten, maar het is en blijft wel spannend

ik zag dat je van je eerste kindje 5 jaar bezig bent geweest zonder medische molen??

herken je niks van die dingen? ga voor je duimen dat je vrijdag een positieve test in je handen hebt :thumbup:

@roosje83 wrote:

het kan natuurlijk van alles zijn dat blijft afwachten, maar het is en blijft wel spannend

ik zag dat je van je eerste kindje 5 jaar bezig bent geweest zonder medische molen??

herken je niks van die dingen? ga voor je duimen dat je vrijdag een positieve test in je handen hebt :thumbup:

Hey Roosje, dank je wel voor je reactie. Helaas heb ik wel in de medische molen gezeten hoor. Ben toen der tijd hier heel vaak geweest en ook zeer veel steun gehad van de meiden. Gelukkig ben ik precies op de valreep via de natuurlijke weg zwanger geraakt. Een maand voor dat ik aan ifv zou gaan beginnen. Me zoontje is ondertussen alweer 2 jaar waar ik natuurlijk super trots op ben.

Eerlijk gezegt krijg ik steeds meer het gevoel dat het raak is, ga om 23 uur al naar me bed. Voor mijn begrippen vroeg lig er normaal rond 1 uur pas. Heb een kind dat van uitslapen houd haha, dus dat is wel handig. Verder blijf ik die ongesteldheidskrampen aan me rechterkant van me buik voelen, had ik toen ook. En zijn me borsten erg gevoelig, mja ik durf nergens op te hopen omdat ik weet dat je lichaam je ook zo ontzettend kan bedonderen. En daarnaast zijn we net pas weer begonnen lijkt me zo sterk dat het in 1x al raak is :think:

Lief van je dat je voor me duimt en dat je reactie hebt gegeven op me vraag.

zo dus dat is wel heel bijzonder op de natuurlijke weg zwanger geworden ik duim voor je dat het nu weer raak is

ik zit zelf ook in de mm dus weet ewat je hebt doorstaan het is fijn dat zo;n forum eris waar je je zegje kan doen heerlijk!

Ja de arts had mij verteld dat me vriend moest stoppen met roken anders zou ik nooit zwanger raken. Hij was nog geen 3 weken gestopt en ik was zwanger.

Heb toen der tijd 3 mk’s gehad en na Jayden 1tje. Maar daar ga ik niet meer bij stil staan anders maak je zelf kapot.

Hoe lang ben jij ondertussen al bezig? Ik zag dat je vorig jaar een mk hebt gehad :(. Wil je heel veel sterkte wensen in die mm, het is geen pretje, en hoop dat je toch binnen kort zwanger zult raken en dat het kindje dan mag blijven zitten.

das apart zeg maar wel goed

ik ben sinds feb 2007 gestopt met de pil nov 2007 mm heb pco ik heb in aug een mk gehad helaas daarn aniet weer zwanger geweest krijg allemaal hormoonbehandelingen en zit nu weer in de wachtweken erg spannend allemaal

laat je nog vn je horen als je test hebt gedaan?

@roosje83 wrote:

das apart zeg maar wel goed

ik ben sinds feb 2007 gestopt met de pil nov 2007 mm heb pco ik heb in aug een mk gehad helaas daarn aniet weer zwanger geweest krijg allemaal hormoonbehandelingen en zit nu weer in de wachtweken erg spannend allemaal

laat je nog vn je horen als je test hebt gedaan?

Ja natuurlijk laat ik dat weten :). En jij sterkte met alles he :wink:

dank je wel meis :-*

Heey Leonique! Toch zwanger??! Super zeg, en dat meteen de eerste ronde. Gefeliciteerd!

zie aan je banner goed nieuws! gefeliciteerd :inlove:

gefeliciteerd! :dance: :dance: