Vrijdag Halloween...foto pag. 1!!

…en op mijn werk hebben alle werknemers Halloween verwendag!!



Ik heb niets met Halloween, maar dit vind ik toch wel erg leuk! We gaan allemaal verkleed. Ieder team heeft de werkplek Halloweenproof gemaakt. Het ziet er allemaal erg gezellig uit! Vrijdag is er een spookhuis, hapjes, drankjes, een fotograaf en het team wat zijn afdeling en de mensen het leukst heeft versierd, wint een prijs!!!



Wij hebben slingers, ballonnen, potten met lichaamsdelen in gekleurd water, spinnen, spinnenwebben, spinnenrag, de ramen zijn afgeplakt met zwarte vuilniszakken, er is een nepvuurkorf, Halloweenlollies en snoepjes, pompoenen…en nog veel meer!



Ik heb alleen nog geen outfit gevonden. Ik ga zo even kijken bij de feestwinkel. Wil er ook geen fortuin aan uitgeven, maar vind het natuurlijk wel leuk om iets te doen.



Zijn er nog meer mensen die iets doen?

Hoe kom ik er in vredesnaam bij dit topic te plaatsen bij de 9-maanden mama’s :lol: :lol: :lol:



Ff pb sturen naar de modies :shifty: :shifty: :shifty:

ahaha opniew zwanger joepie :wink: :lol:





nee hier op werk doen we niets :frowning:



maar thuis met mijn kleine man wel :smiley:

mijn oma wordt dan geopereerd…( last van knie)

ik zei al…dan moet je niet schrikken als je eenvampierzuster of dokter aan je bed heb staan als je weer wakker wordt HAHAHAHAHAHA



zat nog te denken om een halloween beterschapskaartje te sturen HAHAHAHA

kan ze wel hebben :wink: :mrgreen:





maar goed leuk dat jullie zo creabea op je werk zijn… :thumbup:

@Formally known as Vuegje wrote:

ahaha opniew zwanger joepie :wink: :lol:





nee hier op werk doen we niets :frowning:



maar thuis met mijn kleine man wel :smiley:




Hahaha…nee, ik ben niet zwanger! En dat zal ook niet meer gebeuren! Maar sommige kwaaltjes gaan nooit meer over heb ik het idee!

Leuk wij vieren normaal gesproken ook altijd halloween , maar alleen dit jaar even niet.

Werk jij bij een amerikaans bedrijf ofzo?, wel leuk hoor.



Je outfit hoeft helemaal niet duur te wezen hoor, als je bijv nog een oude zwarte rok heb liggen kan je die aan de onderkant in stroken knippen.

Heksen hoed op (voor een paar euro te krijgen) en een zwart blouse/truitje met bijv wijduitlopnde mouwen wat donkere make-up en je bent al een heks.



Zal even hieronder een foto plaatsen, niet op m,n afgezakte kniekousen letten :oops:

Was hier trouwens ook al errug zwanger :lol:

Cool!!!



Ik werk niet bij een Amerikaans bedrijf! Maar een paar keer per jaar zijn er verwendagen! Zo hadden we in februari ook een Après-ski verwendag! Ieder jaar zijn er nieuwe thema’s. Sinterklaas en kerst zijn wel standaard verwendagen!



Ik ga nu naar de feestwinkel, ik ben benieuwd! Ik heb geen zwarte rok, ben niet zo’n rokkenmens.



Nou, ik laat wel ff weten wat het is geworden! Ik hoop maar dat ik iets leuks vinden kan.

Ik heb een pruik met lang zwart stijl haar. Make-up, om mijn gezicht wit te maken, met knalrode lippen en zwarte ogen en tranen. Een paar schotwonden die ik op moet plakken en mee kan schminken. Wat had ik nou nog meer…ik had nog iets… :think: :think: :think:



Nou ja, en nog iets dus!! Ik trek mijn zwarte kleren aan en klaar!!

wel foto maken he joep



alvast heel veel plezier

Dank je!



En mijn camera gaat mee!! :mrgreen:

@Joepie! wrote:

Hoe kom ik er in vredesnaam bij dit topic te plaatsen bij de 9-maanden mama’s :lol: :lol: :lol:



Ff pb sturen naar de modies :shifty: :shifty: :shifty:




:lol: :lol: :lol: Haha sorry meis! :lol: :lol: :lol: Heerlijke actie! :mrgreen:



Maaruh terugkomend op je bericht. Wij doen niet aan Halloween, hier in de wijk doen ze geloof ik wel wat maar volgens mij zijn wij weer eens te laat met opgeven :oops: :oops: :oops:

Hier doen we niks, verkeerde datum. :frowning:

Halloween wordt niets aan gedaan hier, zelf ook nooit wat aan

gedaan. (wanneer is dat eigenlijk?)Is dat niet iets pas van de laatste jaren net als Sint Maarten? Wordt hier ook niet gedaan, wij zelf ook nooit

vroeger…

Ik heb dit in mijn huis staan

Dit was ik vrijdag :shifty:



Joepie, je was een snoepie!!



Errug leuk, hier weinig Haloween gemerkt. toevallig zag ik gisteren twee verklede kleutertjes met hun mama bij de Plus, anders had ik er niet eens meer aan gedacht!

@Joepie! wrote:

Dit was ik vrijdag :shifty:









:shock: :shock: :thumbup: :lol:



Wat zie je er gaaf uit meid!!!

Hartstikke leuk gedaan.



Dit jaar is het er helaas niet van gekomen, maar volgend jaar gaan we met een enorme grote groep naar wallaby, daar schijnt het heel gaaf te zijn met halloween.

Je bent onherkenbaar zo :shock:

Leuk geschminkt :thumbup:



Heb je een pruik op ? Neem niet aan dat je voor de gelegenheid je blonde haren hebt geverfd :smiley:

wat zag je er goed uit!

Naja eng dan :lol:



Wij doen hier niet aan halloween, nooit gedaan ook, ging alleen als tiener naar de halloween avonden in walibi. Maar ja echt griezelen is dat niet natuurlijk.

Ja, het is een pruik hoor!!!



Ik vind het ook erg vreemd om mezelf zo op de foto te zien :lol: :lol: