vriendin

Ik heb sinds kort een abo op de vriendin.

Vandaag stond daar een stuk in van een moeder die na de bevalling een niet samentrekkende baarmoeder heeft gehad.

Heb dit met tranen in mn ogen gelezen… wat een herkenning!! :cry:

Er gaan gelukkig momenteel dagen voorbij dat ik geen moment meer denk aan mn complicatie maar dit stuk maakte me wel ff wakker… jeetje

:hug:

Ik ken je verhaal verder niet, weet ook niet zo goed wat voor impact zoiets heeft, maar kan me voorstellen dat het even confronterend is (heb ik al soms met een verhaal over een KS :oops: )

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=65612

Jemig wat een heftig verhaal zeg. Snap dat het 1 en ander dan weer omhoog komt bij je. Maar gelukkig nu allemaal met een positief einde !!!

Ik herken je gevoel… Ik heb dat ook.

Ik had een drama van een bevalling van mayra (ingeleid met 42w en 4 d en nog vonden de meeste gyn het niet noodzakelijk maar ik kón niet meer, en 1 vrouwelijke gyn zei: waarom wachten op problemen en complicaties?!) en tot slot kwam de placenta niet los en moest die op de ok verwijderd worden. Echt van mij had ook het lichtje toen uit kunnen gaan… :cry:

Dat komt steeds boven als ik iets lees over complicaties en onnozel handelen bij een bevalling. Daarom ga ik jouw verhaal niet lezen, sorry, want dan voel ik me weer dagen beroerd omdat bij mij dan weer alles boven komt. Vooral de boosheid en machteloosheid!

Je hoeft mijn verhaal ook niet te lezen lieve crien!!

Ik had in eerste instantie bij het artikel in vriendin niet door waar het over ging.

Tot ik kwam bij het moraal van het verhaal.

Heb vanaf dat moment weer dagelijks aan mn complicatie moeten denken…

Net als bij mij had het bij jou ws ook niet zo ver hoeven te komen als ze het zover hadden láten komen… Ik bedoel, ze laten het hier in NL bij een bevalling te lang op z’n beloop. hebben te veel een houding van mwa… komt wel goed, dat hoort erbij. Men zou veel alerter moeten zijn!

jij, ligt daar te bevallen en bent overgeleverd, bent machteloos en zij grijpen niet in. en dat maakt me nog steeds zo boos… :cry:

En dan achteraf ook nog tegen je zeggen: Maar je hebt er toch iets moois voor terug gekregen? :roll: Ooit zo’n domme opmerking gehoord?! Dat zijn toch 2 dingen die los van elkaar staan! Mijn gevoel voor het ene (het kindje) en mijn gevoel bij het andere (die ervaring van die bevalling)