Op 5 maart jl. was ik bij de allereerste opname van de Vrienden Van Amstel Zingen Kroonjuwelen. Ik deed mee als kandidaat in het spel. In eerste instantie zou het ook de eerste aflevering zijn, maar de uitzending is verplaatst naar morgenavond 21:30 uur. Ik doe dus mee als kandidaat en ben gekoppeld aan Gordon. Vind het wel spannend hoor. Ik moet heel eerlijk bekennen dat het programma an sich nou niet echt hoogstaand is (érg SBS), maar het was wel echt een geweldige ervaring die hele dag. Je maakt alles mee, ziet hoe zo’n programma wordt gemaakt en dat John de Mol echt zeer streng ‘regeert’. Ben dus erg benieuwd naar het resultaat morgen al zal ik waarschijnlijk van gene de hele uitzending achter een kussen verscholen zit… :lol:
(De promo voor deze uitzending wordt al de hele week uitgezonden en ook daarin komt mijn kop prominent naar voren… :oops: )
Leuk, wij hebben elke afleveringen nog gezien en gaan morgen ook weer kijken!
Welke bekende Nederlanders waren er nog meer?
Jij mocht dus samen met Gordon een spel spelen? Of zat je in “zijn” vak?
Ik speelde samen met Gordon een spel en het finale spel…
Heb 't nog niet gezien, zag pas vanavond de reclame een stukje voorbij komen en leek me wel es een leuke afwisseling.
Ga nu wel even naar je kijken hoor :mrgreen:
Wat ontzettend leuk dat je er op die manier aan mee kon doen lijkt me ook wel erg leuk om dat zo’n dag mee te maken.
Ga het zeker kijken mag graag meebleren met de nummers die ze daar zingen.
Zie gewoon dat je alweer 30 weken zwanger bent, gaat hard hoest alles goed verder?
he wat leuk zeg!!
Ik heb de eerste aflevering alleen gezien want ja Erwin kwam daarin 8) :inlove:
Maar ga vanavond weer even loeren! :mrgreen:
hihi, nieuwsgierig als ik ben gaan kijken natuurlijk naar het voorstukje, zie je op 29 sec :mrgreen:
Leuk leuk leuk, jij bent wel van de tv (opnames) is het niet? Kan me nog herinneren dat je ook ooit bij derek oglivie een reading hebt gehad?
zag je volgens mij al voorbij komen in het reclame voorstukje
Nou, daar komt ie :D!
wat leuk om jou te zien marion :mrgreen:
je bent mooi zwanger :-*
Leuk om je te zien!!
KOM VAN DAT DAK AF :mrgreen:
Ik schakel nu in. Mooi liedje…vriendje mag ik even met je praten…
Heb je gemist… Denk ik.
haha marion, die gordon. :mrgreen: Zwangerschapsdementie he! :lol: :lol:
Je hebt het leuk gedaan! :thumbup:
Maar hoe ben je gekozen of hoe gaat dat?
En idd een erg mooie zwangerschapsbuik :inlove:
Kom je nog een keer?
Ik heb 't gemist vanavond, was er niet.
Komt er nog een herhaling?
Je bent een prachtige vrouw… :inlove:
@Mutsie86 wrote:
haha marion, die gordon. :mrgreen: Zwangerschapsdementie he! :lol: :lol:
Je hebt het leuk gedaan! :thumbup:
:D :D Inderdaad weer iets voor Gordon.
Je deed het echt goed en je stem is ook :thumbup: :thumbup:
Net even teruggekeken via internet, echt heel leuk!
Wat heb je 't goed gedaan, wat heb je een goede stem en vind je trouwens ook een erg mooie vrouw :thumbup:
:oops: :mrgreen: