Vrienden van onze vriendengroep zijn gaan samenwonen en we hebben volgende week de housewarming. Zij is ook jarig deze week dus ze vieren het allebei in 1. We hebben geld bij elkaar gelegd hiervoor met de rest van de vrienden, maar wat gaan we ze kado doen? Ze hebben eigenlijk alles al voor in huis… Wat is nou leuk om te geven? We hebben zo’n 135 euro verzameld met zn allen…
Een leuke cheque zodat zezelf wat kunnen uitzoeken en een mooie bloem in pot
Voor 35 euro een mooi plant, en dan voor 100 euro een ikeapas.
Bij Ikea is voor iedereen wel wat te vinden denk ik, ik zou er in ieder geval erg blij mee zijn
Hebben ze misschien wel een tuin die in het voorjaar gedaan moet worden?
Bon voor de dichtstbijzijnde tuincentrum, een leuke kaart erbij met een leuke tekst voor helpende handjes van de vrienden
succes :thumbup:
Een leuk naamplaatje voor bij de voordeur en een bon erbij om het binnen samen verder leuk te maken.
WC rollen taart,.ipv de bekende luiertaart
en daarin t geld/kadobon verwerken
Ik zou ook een cadeau bon kopen. Misschien intratuin, of Ikea (is al gezegd), of, als ze van koken houden, van een mooie kookwinkel waar je zelf misschien niet zo snel iets koopt, omdat het allemaal een tikkie duur is. Ik zou er zelf geen plant van 35 euro bij doen. Niet iedereen heeft dezefde smaak qua planten en potten, dus dat is lastig kiezen. Zelf zou ik een bosje bloemen bij de waardebon doen.
ik zou eerder een vvv bon (of heet nu irischeque) doen.
vind voor zo;n bedrag meestal dat je iets in je hoofd hebt en dan moet je het bij een bepaalde winkel besteden…
vvv bon kun je overal inleveren…
@lbc wrote:
Een leuk naamplaatje voor bij de voordeur en een bon erbij om het binnen samen verder leuk te maken.
Dat vind ik ook een leuk idee, zo,n naamplaatje :thumbup:
Ik zou een leuk plantje voor de tuin of balkon kopen en en de rest van het geld wisselen in losgeld en klein briefgeld en dat met zakjes en lintjes ophangen in de tuin.
Een geldboom dus.
naamplaatje is wel persoonlijk vind ik, maar als je ze goed kent zeker een leuk en origineel idee!
Ik zou ook voor een bon van een tuincentrum gaan. In huis heb je meestal wel, maar de tuin moet meestal nog opgeknapt worden.
Ik was er in ieder geval zeer blij mee toen wij gingen verhuizen!
Geldkado’s:
Een geldboompje + voor de rest geld erbij geven.
Geldboompje is een startset om een boompje te planten waar dan geld aan zou groeien, vraag me niet hoe het exact werkt maar je kunt het kopen.
Een mooie doorzichtige fles gevuld met klein geld opgesteven met gelatine.
Een plant in een doorzichtige glazen bloempot met van die gelballetjes met kleingeld er doorheen. Ziet er erg grappig uit.
Wat andere suggesties, indien ze een tuin hebben:
- een bbq
- terrasverwarmer, vuurkorf
Al het andere wordt vaak vooral voor juist haar of juist hem.