vreselijk zeg!

Er zijn hier in het dorp waar ik woon gewoon 2 mensen vermoord! :shock:

Twee doden gevonden in woning Vollenhove

VOLLENHOVE (ANP) - In een woning in Vollenhove (Overijssel) zijn donderdagavond rond half tien twee personen dood aangetroffen. De politie gaat uit van een misdrijf, aldus een woordvoerder vrijdag.

Het gaat om een 60-jarige vrouw en haar 64-jarige echtgenoot. Het echtpaar woonde in een pand aan de Weyert in Vollenhove. De vrouw is gevonden met letsel aan haar borst, de man had verwondingen aan zijn hoofd. De slachtoffers zijn door bekenden aangetroffen.

De politie is in en rond de woning een onderzoek begonnen

Twee doden gevonden in woning Vollenhove VOLLENHOVE - In een woning in Vollenhove (Overijssel) is donderdagavond rond half tien een echtpaar dood aangetroffen.

Het echtpaar, naar verluidt een man van 64 en een vrouw van 60, woonde in het vrijstaande huis op bedrijventerrein De Weijert in Vollenhove.

Eén van de slachtoffers neergestoken, de ander zou aan schotwonden zijn overleden. De vrouw had letsel aan haar borst, de man aan zijn hoofd. Zij werden door bekenden levenloos aangetroffen in de woning. De politie gaat uit van een misdrijf en is op zoek naar mensen die meer weten van wat zich mogelijk heeft afgespeeld.

Bedrijventerrein De Weijert was op 23 augustus ook al het decor van een dramatische gebeurtenis. Toen werd een spelend jongetje bedolven onder betonblokken. Dat jongetje overleed later op de dag in een ziekenhuis in Zwolle.

brrr…

dan komt het even dicht bij :?

:shock: Jeetje zeg! Wat naar. Gek hé, zoiets verwacht je dan toch niet.

ik las net idd op de sofa, sophie schreef het

erg triest idd

:kaars: :kaars: voor de 2 overledenen,

vreselijk dat men zo moet sterven. :cry:

Jeetje, dan komt het zo dichtbij he? Kende jij hun ook, of de buurt? Wel een eng idee!

nou ik weet van wie het de ouders zijn, maar kende deze mensen niet persoonlijk maar brrrrr word er wel een beetje naar van zeg

:shock: wat vreselijk zeg :kaars: :kaars:

Wat vreselijk dit zeg !!

:kaars: :kaars:

Ooh wat vreselijk zeg…

Een kaarsje voor hun en de nabestaanden… :kaars: :kaars:

Jakkes, dat is ook dicht bij ons Oes!!

eng idee he?

Hey Oessie, schrikken hè… ik ben er gisteren zo naar van geweest. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd…

Ken jij hun zoon P. ook? Ik “ken” hem van vroeger…

Mijn zwager M. vertelde dat de man een afspraak had met zijn auto bij de garage (waar hij werkt) en niet op was komen dagen. Zijn collega heeft naar ze gebelt en is nog bij het huis geweest om te kijken of ze er waren maar er werd niet open gedaan… :frowning:

Ik durfde gisteren haast niet te gaan slapen, het idee dat iemand zo je huis binnenkomt en je dood maakt. Ik ga er allemaal nare gedachtes van krijgen…maar wat er nou precies gebeurt is? Ik hoop dat ze er gauw achterkomen hoe of wat…

Esther28…ik ben helemaal niet nieuwschierig hoor :liar: maar hoe dichtbij is “ook dicht bij ons”?

clari, ja fff het laat mij ook maar niet los hoor!! dat dat allemaal hier gebeurd zeg!! nou vollenhove staat op de kaart hoor!!

Vreselijk…ik vraag me af wat het motief is geweest. Al krijg je de mensen hier niet door terug natuurlijk.

Bah, m’n maag draaide om bij dit bericht.

Wel probeer ik het naast me neer te leggen.

Stel dat het een roofmoord is…ik ga mezelf niet gekmaken. Ik ben zooo vaak alleen thuis en slaap ook vaak alleen; G is geregeld in het buitenland (wel neem ik mijn mobiel mee naast m’n bed ;))

Dat lijkt me heel onwerkelijk, zo dichtbij :shock: Vreselijk zeg…

Woon jij in Veno Oes??? Dat wist ik niet, geloof ik… hihi… Maar inderdaad weer even schrikken, zo dichtbij…

bah hier vlakbij

steenwijk wonen we

Brrrr, zo dichtbij. :kaars:

Wat gebeuren er toch nare dingen in Vollenhove de laatste tijd brrrr… De geruchtenstroom is hard op gang hier, ben benieuwd wat er uit de sectie e.d komt!

Clari, ik was er die vrijdagavond ook super mee bezig…denk van alles te horen. :cry:

Ik ken "P"wel trouwens… Rare kwiebes

@chris1981v wrote:

Wat gebeuren er toch nare dingen in Vollenhove de laatste tijd brrrr… De geruchtenstroom is hard op gang hier, ben benieuwd wat er uit de sectie e.d komt!

Clari, ik was er die vrijdagavond ook super mee bezig…denk van alles te horen. :cry:

Ik ken "P"wel trouwens… Rare kwiebes

Ik heb het ook constant nog in mijn hoofd…kan niet lekker slapen…geen gerust gevoel ofzoiets zeg maar.

Ik hoop maar dat deze tragedie gauw opgelost wordt en dat de dader(s) gestraft word(t/en)