vreselijk dorst en droge lippen

ik heb sinds gister enorme dorst en continue droge lippen… had tussen de middag al 2 liter water op…



herkent iemand dit van in de zwangerschap? kan het te maken hebben met dat ik me niet zo lekker voel?



ik ben nu 15 week zwanger…

Wat vervelend klavertje.



Moet je ook veel plassen? Op zich wel logisch als je twee liter drinkt :mrgreen:

Kan wijzen op zwangerschapsdiabetes. Misschien even goed om je bloedsuiker te laten prikken :think:

Ja, even suiker laten meten. Better safe than sorry…

Ik drink nu ook meer nu ik zwanger ben.



Soms zou ik wel een heel pak drinken in 1 x kunnen drinken, zo’n dorst heb ik dan. :eh:

ik plas inderdaad veel ja, maar dat is natuurlijk logisch als ik zoveel drink :mrgreen:

ik kreeg van de gyn als advies om mijn urine te laten controleren…

@klavertje4 wrote:

ik plas inderdaad veel ja, maar dat is natuurlijk logisch als ik zoveel drink :mrgreen:




Daarom zei ik het ook maar vast :lol:

dit heb ik dus ook al weken lang de labello is hier niet aan te slepen en steeds dorst!



was al bang voor me suikers maar alles is goed gelukkig laat het af en toe ff checken :wink:

denk dat het bij de zwangerschap hoort

ik heb het ook, kan ondanks de labello bijna de hele dag “velletjes” van mijn lippen halen :? en dorst heb ik ook veel meer. Voor de zekerheid heb ik wel mijn urine laten controleren en op suiker, maar alles was goed

en toch even je suikerwaarden laten checken, t is iet zo veel werk, en even een dagcurve is ook niet zo n punt

ik heb nu voor de tweede keer zwangerschaps diabetes, en spuit insuline, in mn vorige zwangerschap had ik al diabetes in week zestien…

en spoot ook al meteen insuline,

het begon toen ook met dorst en veel drinken.

meer plassen hoort er bij maar ja als je veel drinkt plas je ook al snel meer dus dat is wat dubbel



meestal begint de diabetes pas na de dertigste week ofzo, maar t kan ook vroeg zijn



mogelijk heb je gewoon normale dorst hoor, maar toch,…even controleren kan echt geen kwaad!