vreemde vrouw

Hoi,



Ik zat vandaag met mijn zus en Tommy in de mac ( ja ik weet het is slecht voor je:P ) en Tommy begon trek te krijgen dus lag te huilen in zijn kinderwagen. Ik pakte mijn spulletjes om weg te gaan, zodat ik hem kon voeden. Tommy lag zonder zijn deken in de wagen, want hij is zo snel oververhit. Draai ik me een tel om om mijn tas te pakken, staat er ineens een vreemde vrouw voorover gebogen in mijn wagen Tommy te troosten en hem te aaien :shock: :shock: Niks vragen maaar gelijk aanraken. Ik wilde haar wel wegslaan ( ben een beetje overbeschermend ). Dus ik zo sorry maar wat bent u aan het doen. Zegt ze, ZIJ huilt. Dus mijn zus ten eerste is het een hij en dan troost zijn moeder hem wel!. Ik zeg: blijf er dus vanaf. Het lef dat mensen tegenwoordig hebben zeg!



Moest ff mijn frustratie kwijt



Groetjes Suzanne ( en Tommy)

:lol: :lol:

Heel herkenbaar :twisted: :twisted:

Al die vieze mensen die met hun gore tengels aan mijn schatjes zitten… :hand:



(mijn mama zegt dat ze dat vroegah ook al deden :eh: )

o, heel vervelend. Ik zou daar ook echt niet tegen kunnen!

Herkenbaar herkenbaar.

maar ik snap het niet, in de wagen kijken okee da’s toegestaan maar je gaat toch niet aan iemand zijn kindje zitten??? of het nu lief bedoeld is of niet. die bacillen die doorgegeven worden zijn NIET lief okee??



ooooooooooh en weet je waar ik KNETTERGEK van werd in mijn kraamtijd?

Moeders met kindjes die hun oudste in groep 1 of 2 hadden kwamen dan om 10u ofzo op kraamvisitie om vervolgens tot 12u te blijven plakken zodat ze hun oudste meteen van school konden halen :shock:

eh hallo??? ik heb een keizersnee gehad en kraambezoek is eigenlijk maar zo’n 30 minuten :evil:

Nou daar zou ik ook niet van gediend zijn hoor! Kijken is tot daaraantoe maar aanraken grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :x



En JA erg irritant is dat als kraambezoek maar blijft plakken (terwijl het vooral degenen zijn die zelf inderdaad kids hebben, kom op die weten toch zelf nog hoe het voelt als je net bevallen bent???)



Groetjes

@marie-jeanne wrote:

(terwijl het vooral degenen zijn die zelf inderdaad kids hebben, kom op die weten toch zelf nog hoe het voelt als je net bevallen bent???)


Ja maar het is zo leuk en die van mij zijn alweer zo groot… :twisted: :wall: :snooty:



Ook heel herkenbaar, k kon er ook slecht tegen… roze muts op, roze jasje aan: Oh wat een lief jongetje… HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOO

ik wordt er ook altijd erg agressief van. meteen maar die kleintjes aanraken alsof ze ervan gediend zijn :?. En ook ondanks dat hij helemaal in het blauw is vragen of het een jongetje of een meisje is. nou dat snap ik niet hoor.

ooow heel herkenbaar … net zoals fles geven … :evil:



Ik wilde het o zo graag zelf doen … maar nee hoor … er werd ruzie gemaakt door kinderen en ik en me (schoon) ouders :?

alles is zo herkenbaar!



Weet je nog: Je bent hoogzwanger en omdat je perse iets moet hebben loop je al puffend en hijgend in de stad. Komt er opeens vanuit het niets een vreemde vrouw op je af: aaaggg je bent zwanger!! en gaat aan je buik zitten! :shock: :eh: :think:



en inderdaad: Colin in het blauw met op zn jas ‘boy’ en dan nog zeggen: wat een lief meisje!!! :roll: :doh:



liefs

daffie

…inderdaad super vervelend!!! Ik hou daar ook niet van hoor.

Kijken oke, maar aanraken :hand:



Bij de oudste was ik dat ook zo zat, uiteindelijk maakte een voorbijganger (notabene) een opmerking (eigenlijk goedbedoeld) van; Ach, wat ligt ie lekker te slapen in z’n wagen, ik wou dat ik dat nog mocht…

waar ik dus fel op reageerde: nou, u zou niet met hem willen ruilen hoor, want hij heeft … gehad waardoor hij nu ernstig gehandicapt is.



moet zeggen dat meneer in kwestie zonder wat te zeggen de andere kant op ging.



Groetjes van mij

Ik heb een mevrouw wel eens terug geaaid toen ze de wagen indoken. Moet je dan eens op hun reactie letten! :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

Ik heb een mevrouw wel eens terug geaaid toen ze de wagen indoken. Moet je dan eens op hun reactie letten! :mrgreen:




:mrgreen: :smiley: :mrgreen: :smiley: :mrgreen: :smiley: :mrgreen:





Kijken mag, aanraken is uit den boze als je een vreemde bent :hand:

Spui ik net mn gal in ons januari-gebabbel hierover, ontdek ik dit topic. Nou goed, herkenbaar verhaal dus :evil:

oooo jaaaa…IRRITANT



Kijken, kijken maar vooral NIET aankomen! En als je dat wel doet…pas op want ik BIJT :mrgreen:



Mijn meissie heeft nogal een flinke bos haar (echt veeeeel), dus iedereen die een blik in de wagen werpt roept: KIJK DAT HAAAAAR!!

Ik kan daar ondertussen ook agressief van worden, terwijl het natuurlijk goedbedoeld is :oops: :mrgreen: :oops: …

@kantjeboord wrote:

Ik heb een mevrouw wel eens terug geaaid toen ze de wagen indoken. Moet je dan eens op hun reactie letten! :mrgreen:




:mrgreen:

Dit moet ik hier even kwijt hoor, in de categorie ‘belachelijke dingen die vreemden doen/zeggen als het je baby betreft’:



zus en ik zijn met Joas in de supermarkt, als we net betaald hebben bedenk ik dat ik iets vergeten ben. Dus bij de kassa zegt mn zus: “Ik haal het wel voor je, ben zo terug.” Zegt de kassamiep tegen mij: Ga maar met dr mee hoor, ik let wel op de kleine. Dus ik barst in lachen uit, ze maakt een grapje natuurlijk. Kijk ik naar dr gezicht… is ze bloedserieus he :shock:



“Ja… straks haalt ze de verkeerde pizza voor je…” :wall:



Aaarrgghh, ik kon dr wel wat doen! Mafcase.

Tja, dat zou ik dus wel doen he D. :oops:



Maar alleen omdat het meisje achter de kassa in de supermarkt mijn eigen zusje is… :wink:

Haha ja, als het jouw zusje was zou ik het ook wel doen :angel: :wink: