vreemde vent in bed?

Onze dag begon al heel erg grappig.

Gisterenavond waren de kids allemaal in de weer met de WII,Oma was er met haar man en met zijn alle tennissen,golven,je kent het wel…



Benito was doodmoe dus die was in slaap gevallen en alles ging aan hem voorbij.

Wat hij dus had gemist was dat mama ,papa zijn haar weer had afgeschoren en gemillimeterd

Dus vanmorgen word hij wakker,komt in de slaapkamer en gaat tussen mij en Ro inliggen.

Omdat Ro met zijn gezicht naar de muur lag kon hij hem dus niet zien.

In zichzelf zat hij te mompelen 'hmm ,ik weet het niet maar wie is die mijnheer nou? 'heb ik nou een andere papa gekregen? ik kan hem niet,ooh ooh wat mis ik mijn papa want deze mijnheer heeft andere haren dan mijn papa.

Ooh papa ik mis je zo" Toen ik het idee kreeg dat hij zou gaan huilen heb ik me omgedraaid,papa een por gegeven en hij liet zich aan onze zoon zien.

Benito riep keihard " Papa ik dacht dat je weg was" Je haren zijn anders dan gisteren"



Ro en ik hebben helemaal in een deuk gelegen.

Mijn god je moet er toch niet aan denken dat je heus wakker word naast een vreemde vent zonder haar

Arme Benito

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Geweldig!

WHAHAHAHAHA :lol: :lol: :lol: :lol: :inlove: :inlove: :inlove:

lieffffffffffffffffffffff :inlove: :inlove: :inlove:

Arm manneke :lol: :inlove:

:lol:

erg grappig :lol: :lol: :inlove: :inlove:

whaha…geweldig… :lol: :lol: :lol:

ahhhh lief :inlove:

aaaah papa ik mis je zo :inlove:

Wat lief zeg :lol: :inlove:

Ach die jongen toch :frowning: Dat ie dat zo hardop aan het denken was…

Gelukkig liep het helemaal goed af :inlove:

Agos…

Hihi dat is nou de reden dat mijn vader zijn baard 30 jaar geleden voor het laatst heeft afgeschoren, toen ik een jaar of 2 was had iemand gezegd dat hij dat eens moest doen, dus mijn moeder aan de slag en toen de baard er af was moest ik niks meer van hem weten tot ie weer een beetje was aangegroeid :mrgreen:

Heerlijk verhaal!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Benito heeft nu een goede smoes om zijn eigen haren niet te willen laten knippen

“dan herkent de juf me niet meer op school”

Daar ben ik niet blij mee :mrgreen:

Whahahaha! :lol:

Haha, wat schattig! :inlove: :inlove: :inlove:

:lol: :lol: :lol: