Vreemde pijn

Dames

Jullie als ervaren zwangeren kunnen mij wellicht helpen?

Ik heb vandaag zo’n last van mijn buik, hij is voor mijn gevoel veel harder als normaal en heb een soort van vreemde druk op mijn bovenbuik. Daarbij voel ik het bijna niet als ik op mijn zij lig, maar wel als ik zit of ga lopen. Mijn buik voelt ook enorm zwaar aan. Kan het ook niet precies omschrijven maar het voel als soort van vreemde (menstruatieachtige) kramp. De baby was aan het begin van de middag nog flink actief, maar nu voel ik de baby natuurlijk niet meer, niet dat dat dan meteen een reden is om me zorgen te maken. Maar goed, weten jullie misschien wat dit kan zijn? Moet ik me zorgen maken of hoort dit bij het laatste deel van de zwangerschap en zou het of zo kunnen zijn dat de baby gedraaid is en nu beetje vreemd ligt, of aan het indalen is??

In ieder geval al bedankt voor het lezen en hopelijk kunnen jullie me helpen!

NU bellen!!! met je gyn of vk

Ik heb geen idee of het wat is maar met dit soort dingen moet je je niet gaan afvragen wat je moet doen…

Liever 10x voor niks gebeld dan 1x te laat :-*

Juist als je twijfelt gewoon aan de bel trekken hoor!!

Hopelijk heb je inmiddels al weer wat activiteit gehad in je buik.

:hug:

Ja dames jullie hadden gelijk, heb even gebeld en ze is gekomen.

Alles was verder goed, die harde buik kwam waarschijnlijk even door spanning en het kindje was dus inderdaad al een beetje ingedaald en gedraaid! En was inderdaad goed dat ik had gebeld!

Bedankt :-*

Goed gedaan meid!!

Beetje gerust gesteld nu??