Vreemde pijn na eisprong!

Hallo allemaal,



Ik maak mij een beetje zorgen. Ik heb dit weekend als het goed is mijn eisprong gehad op zaterdag. Sindsdien heb ik pijn aan mijn onderbuik aan de rechterkant voornamelijk waar mijn eitje zit (heb altijd rechts op de een of andere manier een eitje)

Het voelt alsof ik een menstruatie moet krijgen. Het is een vreemd branderig gevoel en ik begrijp niet helemaal waar het vandaan komt! Ik had dit de vorige keer niet toen ik een eisprong heb gehad, toen was ik alleen maar misselijk en pijnlijke borsten. Nu ben ik wel misselijk, maar geen pijnlijke borsten gelukkig!



Heeft iemand hier ervaring mee?



Liefs

Summerchild

Ik weet het niet…napijn van de eisprong misschien? Als het echt erg pijnlijk is en langer dan 3 dagen aanhoudt zou ik even de ha erover bellen…

Summerschild, je verhaal komt me heel bekend voor. Ik heb pas ook gehad… ik weet niet hoelang heb bij jou heeft geduurd?

Ik heb er 1 dag flink veel last/pijn gehad, de dag erna was het over maar had wel een soort van na pijn, daarna zakte de pijn. Heel vervelend.

Hey,



Ja, het is een hele vervelende pijn. Ik had dit vorige keer ook wel, maar niet zo lang als nu, toen was het inderdaad na een dag of 2 weg, maar ik heb er nu al 4 dagen last van. Ergens hopen we zwanger te zijn :roll:

Als ik loop doet het meer pijn dan als ik zit. Met slapen heb ik geen last ervan. Dat lukt prima :lol: Op de scooter naar mijn werk is geen pretje, elk hobbeltje denk ik ‘oeh! Moet ik maar niet meer doen’. Heb al vanochtend met het ziekenhuis contact opgenomen, omdat ik aan de clomid ben. Die zeiden dat ik morgen terug moet bellen als ik het nog heb.

Ik heb inmiddels ook de HA gebeld, die moet ik tussen 12:00 en 12:45 terug bellen. Ik heb vaak last van mijn spastische darmen, maar dit is een heel ander soort pijn. Het lijkt op mijn menstruatiepijn… de vorige keer voelde ik dit namelijk toen ik ongi werd! Alleen dan zou mijn ongi precies 4 dagen na mijn eisprong komen, zou toch wel een beetje vreemd zijn?!



Als iemand nog meer ideën heeft over wat dit kan zijn, hoor ik het graag :slight_smile:



Liefs

Summerchild

Oke, het kan dus van alles zijn. Wel goed dat je de HA heb gebeld en contact heb opgenomen met het ZH.



Sterkte ermee.

Dank je, ja ik ben heel benieuwd waar ze mee komen?!

nou, ik heb nog wel een idee :wink: Het kan ook heel goed innestelingspijn zijn. En aan jouw berichtje te zien is dat ook waar je op hoopt? Dan hoop ik met je mee :thumbup:

De dokter zei dat het goed een eisprong kon zijn en nu de innesteling! :smiley: we zijn nu bijna een jaar bezig, dus het zou mooi zijn!!! :smiley: de pijn is wel minder als ik lig of na het slapen. Ook lijkt het iets af te nemen elke dag, maar nogsteeds voel ik t goed. Dus nu maar afwachten,…

:thumbup: ik hoop het!

Ja, heeft iemand hier ervaring mee???



liefs

Summerchild

hai summer ik heb altijd pijnlijke eis prongen en alles duurt in totaal een dag of 3 a 5 voor je eisprong kan je pijn hebben en erna ook het is dus heel normaal :slight_smile: als ik niks voel heb ik ook geen ei :wink: en net voor de eisprong heb ik mega veel pijn kan amper recht op staan dan en lopen hobbelen etc. is byzonder pijnlijk.



Hoop dat je hier wat aan hebt . :wink:

Ik had na het stoppen met de pil ook steeds zo’n pijn voor en na de eisprong. Dacht echt dat er iets mis was met mijn lichaam. Dat was het niet, want was al gauw zwanger. Hopelijk heb je nu gewoon last van de innesteling, zou natuurlijk super zijn!!

Hey dames,



Sinds vandaag lijken mijn borsten een stuk voller te zijn dan eerst. Altans dat viel mijn liefje op :stuck_out_tongue: Ook zijn mijn aders wat meer zichtbaar dan normaal.

Ik ben ook meer misselijk dan anders… Gelukkig geen last van mijn spastische darmen! :roll: klopt af

Heb nogsteeds een beetje vreemd gevoel in mijn onderbuik, maar niet echt pijnlijk. Ook wel vreemd geslapen vannacht en gisteren. Elke keer werd ik wakker en voelde me uitgerust en dan ging ik weer slapen… echt heel erg vaag!!! Ook zeker wel vannacht 7x gebeurt! Ik weet ook dat ik rare dromen heb gehad, maar niet meer wat! Hahaha…



Wat voor voor zwangerschapssymptomen hadden jullie voor je NOD?



Liefs

Summerchild

Hai Summerchild,



De weg van het eitje heb ik bij de jongens vanaf de eisprong gevoelt. Heel stom maar ik voelde hem bij wijze van door mijn eileider gaan, of hoe heet die weg die het eitje aflegt? :roll:

Bij Mare weet ik het niet precies meer. En bij de huidige zwangerschap voelde ik alleen een week na eisprong 2 dagen krampen.



Dusse, kan goed dat het raak is deze maand!!! :thumbup:

@msj dank je voor het positieve nieuws! Ja, wij hopen t zo erg he! Vandaag zijn mijn tepels wat meer donker geworden… Ik weet niet of dit wel kan voor je NOD?! Vorige keer had ik ook gevoelige borsten maar dat was rond mijn menstruatie… En nu moet ik nog een week voor ik ongesteld moet worden! (liever niet natuurlijk :slight_smile: ) Ik had al voor mijn ei controle in t ziekenhuis een positief gevoel erover… Nu Maar hopen dat ik mezelf niet gek zit te maken… En ik gewoon echt deze maand een positieve test in mijn handen houdt!!! Liefs summerchild