vreemde menstruatie?

ik heb een vraagje:



we zijn bezig met ronde twee, en mijn cyclus is steeds 28-30 dagen.

Voordat ik ongesteld wordt heb ik 4 of 5 dagen last van heel licht bloedverlies, een soort aanloopje naar de menstruatie. Daarna wordt ik dan ongesteld, een dag of 4/5.



Nu is het zo dat ik sinds vrijdagavond dat hele lichte bloedverlies had, maar dat dat gisteravond stopte, evenals de avond ervoor (gisterochtend was het er wel weer heel licht, en vanmorgen heeeel licht, bijna niets eigenlijk).



Ik heb wel last van mijn buik, anders dan anders, geen bloed te zien, wel moe en last van mn borsten, maar dat heb ik elke keer wel (PMS klachten). OPvallend is dat ik alleen gisteren hoofdpijn had, terwijl ik dat elke keer 5 dagen van te voren heb, dus tegelijk met dat lichte bloedverlies.



Vanmorgen een test gedaan van Sensitest, negatief.



Wat denken jullie ervan?





alvast bedankt!



Annelieske

Tja, het kan verschillende kanten op denk ik. Is vandaag je NOD? Anders later nog eens testen.



Het kan ook zo zijn dat je deze maand gewoon minder last hebt gehad van de klachten.



Ik moet wel zeggen dat ik ook veel hoofdpijn had waardoor ik juist dacht dat het eraan kwam.

ik ben donderdag wel ongesteld geworden, maar nu is het alweer over, dus het duurde maar 3 dagen (ipv 6 normaliter). Het bloedverlies was ook wel wat minder veel.



Ik denk dat mn lijf rare dingen aan het doen is, geen idee waarom…

Dat is wel erg anders dan anders ja…‘alles kan’ natuurlijk, maar heb je nog eens getest?

gisteren nog eens getest, negatief, zoals ik al dacht.



Zou het aan mn leeftijd liggen? (34)



Morgen ga ik zoweiso naar de huisarts ivm mijn PMS klachten (die lopen echt de spuigaten uit) en het irritante bloedverlies dat ik steeds zolang van te voren al heb, eens kijken wat hij ervan denkt…

misschien dat je over 2 weken pas gaan menstrueren en dat je eisprong dus een keer later is dan verwacht dan kan ook nog .



ik zou nog even een paar dagen wachten en dan nog een keer testen en als je over 14 dagen nog niet ongi ben ff je huisarts of gyno bellen …