volgens mij moet ik altijd nog zelf weten welke smile’s en hoeveel !!! ergens neerzet hoor.
einde basta nu…
@merel33 wrote:
volgens mij moet ik altijd nog zelf weten welke smile’s en hoeveel !!! ergens neerzet hoor.
einde basta nu…
Dat mag je ook, maar jeetje wat doe je weer aanvallend! Ik zei het alleen maar… :think:
:lol:
Ach, ik reageer nieteens op merel…
Ik geef gewoon tips en als zij daar niet normaal op kan reageren kun je zulke maar beter negeren. Er is trouwens al een discussie topic, dit topic heb ik idd geopend om TIPS te geven.
Goh, dus die doppen werken ook al niet? :think: Dan hoef ik die ook niet te halen dan.
@Bagheera wrote:
Ik geef gewoon tips en als zij daar niet normaal op kan reageren kun je zulke maar beter negeren. Er is trouwens al een discussie topic, dit topic heb ik idd geopend om TIPS te geven.
Goh, dus die doppen werken ook al niet? :think: Dan hoef ik die ook niet te halen dan.
:-*
Vond je tips overigens :thumbup:
Hier veel last van buurtkatten in de tuin! :thumbdown: niet handig!
Ik sla altijd met mijn ramen :mrgreen: rent ie wel hard weg

Wij hebben ook katten en die lopen ook los. Ik wil ze graag in de tuin houden, dan zie ik wat ze uitspoken.
Maar er komen er buurpoezen hier onder het afdak ( bij de achterdeur) de spullen onder sproeien, dus ik ben zelf ook zoekende naar een oplossing.
Dat ze in de tuin zitten maakt me dan nieteens uit, als ze maar onder het afdak vandaan blijven. Daar staat ook het zandbakje ( afgedekt natuurlijk) en wat ander speelgoed van Kimberly.
@Bagheera wrote:
Hier werken die doppen dus weer wel! Haha, zou het per poezebeest verschillen :mrgreen: ? Ze vinden het echt drie keer niks en lopen er met een boog omheen :thumbup:
bij de dierenwinkel zijn allerlei dingen te koop die tegen honden en katten werken…
het gaat om geurartikelen waar honden en katten niet van houden en daardoor blijven ze uit de buurt. Er zijn sticks die je met geur kan inspuiten, er zijn bakjes (paddenstoeltjes) die je kan vullen met korrels die een geur verspreiden, of strooisel die je kan strooien of spray’s die je bijvoorbeeld op de schuttingen kan spuiten… Er is genoeg. Wat mensen ook wel eens doen, is, dat als ze weten van wie de katten zijn, de kosten van de spullen indienen bij de eigenaar van de katten.
succes…
btw, mijn katten blijven lekker binnen.
wat betreft het liggen op de auto van de kat, ik zou gewoon bij elk krasje naar de eigenaar laten gaan en zeggen dat zij het moeten vergoeden!
ben blij dat onze tuin zo is afgemaakt dat de poezen niet de tuin uit kunnen!