Vreemde foutmelding outlook express

Ik krijg sinds zondagavond een vreemde foutmelding bij het versturen van mijn mail.

An unknown error has occurred. : ‘550 Dit bericht bericht is ongewenste email en wordt niet verzonden. (201)’, No, Server Error: 550, Error Number: 0x800CCC69

Ze zijn er bij @home al mee bezig maar daar kon ook niemand me iets vertellen. Het zou binne twee dagen weer gemaakt zijn maar dus nog steeds niks :wall:

Wie heeft dit een keer gehad?

Ik kan trouwens wel mail ontvangen, hij verstuurt gewoon niks :evil:

ik heb t ook

ook een topic over geopend, maar 1 reactie op gehad.

Wij gaan waarschijnlijk overstappen. Dit is t zoveelste gedoe met ziggo/at home. Geen idee waar het van komt, en ik heb t vooral bij marktplaatscorrespondentie.

We hadden de helpdesk ook gebeld en daar zat iemand achter met een standaard vragenlijstje die ook niet meer wist dan dat. Dus wij zijn er wel een beetje klaar mee :wink:

Dit was mijn topic trouwens:

http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=61365&highlight=

Als je de berichtregel even verandert ( dus de titel van het mailtje) dan pakt ie het meestal wel!

(tenminste hier!)

@mamy wrote:

Als je de berichtregel even verandert ( dus de titel van het mailtje) dan pakt ie het meestal wel!

(tenminste hier!)

Hier dus niet…

@Vicky wrote:

@mamy wrote:

(tenminste hier!)

Hier dus niet…

:think: :? :think:

Sorry :mrgreen:

Ik heb precies hetzelfde gehad dat ik niet meer kon mailen, heeft wekenlang geduurd en ook niet meer goed gekomen. We zijn ivm met mn verhuizen overgestapt naar een andere provider dus die mail is dr gelukkig niet meer.

Manlief leest mee (systeembeheerder) en vraagt of je misschien op een onbeveiligd, draadloos netwerk zit. Heel soms komt het voor dat iemand een onbeveiligd netwerk heeft, en de buren heel toevallig ook, van hetzelfde draadloze netwerk (dus beide kastjes’heten’ hetzelfde). Je kunt dan per ongeluk op andermans netwerk terechtkomen, waardoor je wel nog mail kunt ontvangen en het internet op kunt, maar geen mail kunt versturen. Komt niet vaak voor, maar het zou kunnen…

Als je draadloos netwerk beveiligd is, of als je met een kabeltje aangesloten zit, is het dit iig niet :slight_smile:

Dus… Heb je een draadloos netwerk? Zoja, is dat beveiligd?

Mijn ouders hebben precies het zelfde en hebben hun netwerk wel beveiligd :think:

@Niek! wrote:

Heel soms komt het voor dat iemand een onbeveiligd netwerk heeft, en de buren heel toevallig ook, van hetzelfde draadloze netwerk (dus beide kastjes’heten’ hetzelfde). Je kunt dan per ongeluk op andermans netwerk terechtkomen, waardoor je wel nog mail kunt ontvangen en het internet op kunt, maar geen mail kunt versturen. Komt niet vaak voor, maar het zou kunnen…

Dat heb ik ook gehad, toen ik hier net kwam wonen, en het duurde heel lang voor ik erachter was dat dat het probleem was…

Het was maar een brainwave van hem he, hij kent de foutmelding niet ‘bij nummer’ ofzo, zijn ervaring is alleen dat wanneer iemand kan ontvangen maar niet zenden, de oorzaak nog wel eens bij gelijknamige, onbeveiligde netwerken ligt. Als het netwerk beveiligd is, dan is dat het dus niet. Er kunnen natuurlijk meedere problemen hetzelfde gevolg hebben :slight_smile:

Mar27 bevat de mail die je wilt versturen toevallig een ingevoegde afbeelding?

Oh wat fijn dat jullie meedenken :-*

Ik heb geen draadloos internet en stuur ook geen afbeelding mee.

Ik heb geprobeerd naar meerdere adressen iets te sturen maar ik krijg telkens dezelfde foutmelding.

Ik kan ook gewoon inloggen op webmail maar ook daar niks versturen.

Het gekke is dat gisteren om 15.00 twee mailtjes wel zijn verstuurd :think: maar daarna niks meer…

Oke, als je op je webmail precies hetzelfde probleem hebt, dan ligt het probleem niet bij jou (thuis), maar bij de provider, @home dus. Dan kan manlief geen oplossing bieden, dat moeten ze echt bij @home zelf doen…

Hij doet het nog steeds niet :twisted: :wall: :twisted:

Zij hebben het bij @home nu naar een technical support doorgestuurd die er nog dieper op in gaat kijken om het te proberen te verhelpen.

Het kl#te is gewoon dat ik alleen maar iemand van het callcenter aan de tel krijg en die kunnen vrij weinig (lees niks) voor me doen

Dus nog even afwachten, als ik woensdag nog steeds geen mail kan versturen dan wordt ik duivels :twisted:

heb je de instellingen ook al “moeten” veranderen?

van je gebruikersnaam bijv. Ikke naar je mail adres ikke@home.nl ?

miss dat daar het probleem ligt?

Dat had ik al, haha. Ik kreeg die mail en dacht hoezo? Maar zo stond ik al aangemeld.

Met de instellingen is alles ok, dat heb ik nagelopen met hun klantenservice.

Maar bedankt voor de tip :-*

Ja las het mailtje net weer en denk ow ja miss daar het probleem :smiley:

maar helaas zal even verder denken :think:

Ben benieuwd mar of ze het kunnen oplossen… Ik heb het nog steeds en wij gaan idd overstappen van provider, want ik word hier sch**tziek van :twisted:

Hee Vicky,

Ik durf het eigenlijk niet hardop te zeggen maar volgens mij doet hij het weer :dance:

Ben vanochtend echt heel erg boos geworden, maar heb uitgelegd dat het niet persoonlijk was, kon ze wel op prijs stellen :wink:

Ik kreeg de garantie dat ik vandaag of maandag teruggebeld zou worden om me op de hoogte te stellen over de voortgang. Ze raadde me ook aan een klacht in te dienen omdat het nogal een rotzooitje was momenteel daar.

Het klachteformulier via de site werkte niet dus ik heb een mail getsuurd naar support@home.nl

Heb op hele hoge poten vanmorgen een boze mail gestuurd met daarin een een eis tot vergoeding van alle kosten. Het overstappen naar een andere provider en alle kosten voor nieuw drukwerk voor Ed zijn bedrijf.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze zo snel werken daar maar tot nu toe doet mijn mail het weer! Gat ik ben er nog steeds boos van.

Ik kan daar dus echt razend van worden he :twisted:

Maar heel voorzichtig ben ik weer een beetje blij. Ik hoop wel dat hij het nu blijft doen en dat het niet een soort opleving is :lol:

Ik hoop dat het bij jullie snel weer werkt!